Proiectul secret pregatit de Google. Toti utilizatorii vor fi afectati de aceasta decizie
Google ar putea lucra la un nou sistem de monitorizare online a utilizatorilor, care va inlocui cunoscutele cookies.
Potrivit Daily Mail, care citeaza USA Today, este vorba de un sistem numit AdID, cu ajutorul carora firmele de publicitate vor afla ce anume le place utilizatorilor Google.
De asemenea, utilizatorii vor putea controla mai usor modul in care sunt “urmariti” de noul sistem. Informatia vine de la o sursa anonima din cadrul Google.
Iata in ce va consta noua metoda: atunci cand un utilizator intra pe un site, un AdID anonim este trimis firmelor de publicitate care sunt inscrise in sistem.
Companiile sunt obligate insa sa respecte unele reguli privind ce anume pot urmari si ce nu pot urmari si de asemenea cum pot folosi informatiile obtinute astfel.
De aceea, numai firmele care vor respecta regulile impuse vor primi ID-uri, ele putand fi controlate mai usor de Google.
Utilizatorii care vor sa nu fie monitorizati isi pot crea un AsID secundar.