Microsoft si-a suparat clientii feminini: a publicat un mesaj doar pentru barbatii care vor un Xbox
Compania a fost acuzata ca isi indeparteaza clientii feminini, dupa ce a lansat un formular care le permite domnilor sa trimita iubitelor o scrisoare, in care sa le convinga de faptul ca ultima versiune a consolei Xbox ar fi cadoul ideal pentru amandoi.
In scrisoarea, cu titlul "Te acoperim noi", scrie:
"Buna draga, nu stiu daca ai auzit, dar Xbox One e acum pe piata... Stiu, stiu, ai prefera sa crosetezi, in loc sa ma vezi cum omor zombi, dar asculta-ma cu asta. Xbox One e pentru amandoi. Pe bune."
Imediat, scrisoarea a generat reactii in mediul online, unde criticii au numit-o sfidatoare.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Femeile gamer au subliniat faptul ca nu au nevoie de un barbat care sa le forteze sa le cumpere jocuri si au evidentiat ca Microsoft nu intelege ca femeile reprezinta aproape jumatate dintre clientii companiei.
Publicatia Wall Street Journal a aratat ca 40% dintre utilizatorii Xbox sunt femei.
In urma reactiilor negative, gigantul IT a reformulat scrisoarea originala pentru a o face neutra din punct de vedere al sexului si mai putin sfidatoare.
Replica "Ai prefera sa crosetezi, in loc sa ma vezi cum omor zombi" a fost inlocuita cu "ai prefera sa-ti platesti taxele, in loc sa ma vezi cum omor zombi".
In cadrul Microsoft, 80% dintre angajati sunt barbati, iar in conducerea companiei, 7 din cei 9 membri ai Consiliului de Adiminstratie sunt barbati.
I like Xbox too but if you're cuddling one in public while wearing a matching hat something's gone wrong in your life pic.twitter.com/pFGe3sl709
— Mat Johnson (@mat_johnson) November 23, 2013