Soc si groaza la ADfel! Crima sangeroasa pe Teatrul National
Daca ti-e frica de intuneric sau te impresioneaza sangele improscat pe toti peretii, poate ar fi mai bine sa stai departe de toalete.
Nu mai vrem. Ne-am saturat de calupurile publicitare de la televizor, care intra exact cand Jose Armando ii declara iubirea sa pura si eterna Mariei Alejandra.
De data aceasta, Codin Oraseanu - coordonatorul proiectului si Diana Caracota - cea care s-a ocupat de concursul de parodii - ne povestesc cum sta treaba cu publicitatea neconventionala. Si nu oriunde, ci chiar in mijlocul "happening-ului".
Asadar, este vorba despre cel mai bun Festival de Publicitate neconventionala din Romania, dat fiind ca este primul si singurul care aduce idei de comunicare "altfel", realizate special pentru interactiunea dintre brandurile participante si publicul terasei. Scopul? Publicitatea poate fi consumata si ca un produs cultural, de entertainment.
Multa lume interesa(n)ta, multa lume care s-a "nimerit" la eveniment. Unora le-a placut, altora nu. Cert este ca nimeni nu a ramas indiferent.
Se vede ca baietii se chinuie sa-l puna pe picioare si il fac din pasiune. In definitiv, daca au fost lucruri care nu v-au placut, ar trebui sa tineti cont ca ramane unicul festival de publicitate "alternativa" de la noi.
Nu trebuie ratate: expozitia de lucrari care prezinta cele mai creative idei implementate de agentiile romanesti in ultimii ani, omul fara cap de la intrare si multe alte brizbrizuri. Cuvantul de ordine este, evident, "inovatie".