„Aș fi fost aranjat pe viață dacă îi păstram.” Cum a ajuns un bărbat din Londra să se îmbogățească peste noapte
Un bărbat din Londra în vârstă de 41 de ani a fost uimit când a văzut o sumă uriașă în contul său, în care anterior avea doar o liră sterlină.
Britanicul Urslaan Khan susține că seara înainte de culcare și-a verificat contul bancar și avea doar o liră sterlină.
Ulterior, când s-a trezit a fost surprins să vadă că avea în cont suma de 120.000 de lire sterline.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Speriat, bărbatul a informat imediat personalul bancar, care i-a spus că banii îi aparțin, lucru ce l-a făcut foarte fericit. Însă, și-au dat seama ulterior că era vorba de o eroare și o zi mai târziu i-au cerut bărbatului să returneze banii.
„Aveam o liră sterlină în contul meu de economii. Am făcut un ordin permanent, prin care 200 de lire sterline trebuiau să ajungă în contul meu de econimii, dar nu aveam banii necesari pentru a face acest lucru. Așa că, atunci când s-a întâmplat, m-am dus să-mi verific soldul, iar acesta indica 122.000 de lire sterline”, a declarat bărbatul.
Bărbatul crede că banii erau destinați unui alt client care are cel puțin două conturi la banca respectivă.
„Nu numai că mi-au pus banii în cont, dar mi-au permis chiar să îi transfer dintr-un cont în altul. Din câte se pare, această persoană avea două conturi (contul A și B). Banca ar fi trebuit să ia banii din A și să îi pună în B. Dar undeva, pe parcurs, au ajuns în contul meu - contul Z”, a mai precizat bărbatul.
Britanicul a restituit banii după ce a vorbit cu angajații de la bancă.
„Eu am luat inițiativa de a-i face conștienți de greșeala pe care au făcut-o. Le-a luat 24 de ore să își dea seama de greșeala lor. Aș fi fost aranjat pe viață dacă îi păstram”, a spus el.
Personalul băncii respective nu a vrut să comenteze despre cele întâmplate. Aceștia au declarat că nu pot face afirmații despre conturile individuale ale clienților.