Un profesor a demisionat pentru că elevii lui petreceau prea mult timp pe telefon și nu erau atenți la ore
Un profesor de biologie de la un liceu din Arizona și-a dat demisia după ce a devenit exasperat de utilizarea constantă a smartphone-urilor de către elevii săi în clasă.
Mitchell Rutherford, de la liceul Sahuaro, a vorbit la începutul săptămânii trecute cu o filială locală a NBC din Tucson, spunând că a făcut tot ce a putut pentru a-i determina pe elevii săi să renunțe la „dependența” lor de telefoane, iar acum a renunțat, potrivit Yahoo News.
„M-am luptat cu probleme de sănătate mintală în acest an mai ales din cauza a ceea ce am identificat ca fiind practic dependența de telefon a elevilor”, a declarat Rutherford pentru postul de știri.
Joia trecută a fost ultima zi în profesie, după 11 ani în învățământul public. Profesorul a declarat că a folosit o varietate de planuri de lecții de-a lungul ultimilor ani pentru a-i face pe elevii săi să înțeleagă efectele nocive ale utilizării constante a telefoanelor mobile în viața lor de zi cu zi.
„Iată un exercițiu suplimentar, haideți să vă verificăm timpul petrecut în fața ecranului, să creăm obiceiuri, să facem o lecție despre somn și de ce este important și cum să reducem utilizarea telefonului pentru o rutină de culcare, și am vorbit despre asta în fiecare zi și am creat un loc de depozitare numit «închisoarea telefonului»”, a spus el, dând exemple de tot ceea ce a încercat să implementeze.
Bărbatul a comparat utilizarea extremă a telefonului cu dependența de droguri, susținând că este chiar mai rău decât dependența de substanțe sau de zahăr.
„Opioidele, evident, o problemă uriașă, cocaina, heroina, toate aceste droguri, alcoolul, toate sunt o mare problemă, și apoi telefoanele chiar mai mare decât acestea”, a spus el.
Într-un interviu separat acordat Wall Street Journal, profesorul a descris faptul că a fost martor la înrăutățirea acestei probleme în timpul pandemiei COVID-19 și că „ceva s-a schimbat” la copii.
Studiile efectuate în ultimii doi ani au arătat că pierderea interesului pentru învățare a fost cauzat de pandemie.
Pe măsură ce a văzut cum problema creștea, „am început să cred că eu eram problema”, a declarat profesorul. El a adăugat că unii elevi îi recunoșteau categoric că nu le pasă de școală.
Cu toate acestea, el nu îi învinovățește în totalitate pe copii. El a declarat pentru publicația locală că societatea trebuie să încurajeze obiceiuri mai pentru cei mici.