Soluția proprietarilor britanici pentru a face față concurenței: animalele de companie
Proprietarii de magazine, librării sau saloane de coafură din Marea Britanie au găsit o soluţie pentru a răzbi pe o piaţă cu o concurenţă acerbă.
Îşi duc la muncă animalul de companie. Britanicii adoră patrupedele şi sunt mai atraşi de un magazin dacă zăresc înăuntru un căţel, de pildă.
Acest căţel se poate considera extrem de norocos. Stăpâna lui a decis să îl ia la salonul de coafură pe care îl are într-un cartier din Londra. Patrupedul este răsfăţat cât e ziua de lungă de doamnele care merg acolo pentru a se tunde ori pentru a-şi aranja părul.
Simpaticul animal nu este doar mascota salonului. Are şi îndatoriri.
Christel Lundqvist, stăpâna lui Bertie: "El întâmpină clientele. Îi place să facă asta cât e ziua de lungă. Stă lângă uşă, iar atunci când salonul e plin, se plimbă de la un scaun la altul şi acordă atenţie fiecărei cliente în parte."
Stăpâna este convinsă că prietenul ei joacă un rol important în fidelizarea clientelor existente. În plus, atrage unele noi, spune femeia.
Într-un alt cartier londonez, un buldog francez promovează pe reţelele sociale cărţile din librăria stăpânei.
Aimee Madill, stăpâna lui Huxley: "Oamenii urmăresc postările atraşi de personalitatea lui, de ceea ce face şi, involuntar, devin interesaţi şi de afacere."
Într-un alt oraş din Marea Britanie, nu unul, ci doi câini prietenoşi îi întâmpină pe clienţii unei florării. Căţeii au fost salvaţi dintr-un adăpost pentru animale din Grecia.
Carrie Cox, stăpâna lui Peggy şi Audrey: "Din când în când, mai avem şi clienţii cărora le e frică de câini, însă sunt foarte puţini. Când intră cineva, îi spunem că avem doi câini, iar ei aleargă la uşă."
Patronii care şi-au dus patrupedul la muncă şi-au dat rapid seama că amicul necuvântător reprezintă o bună modalitate de a-şi promova micile afaceri.
Honey Langcaster-James, psiholog: "Oamenii sunt atraşi să intre şi să interacţioneze cu câinele. În plus, animalele îi fac pe clienţi să se simtă bineveniţi."
Şi cifrele demonstrează acest lucru. Potrivit cercetărilor, micile afaceri din Marea Britanie şi-au mărit încasările, în total, cu 60 de milioane de lire de când au un patruped drept ajutor.
Un alt studiu arată că oamenii sunt mai atraşi de magazinele în care zăresc animale. În plus, petrec înăuntru cu 13 minute mai mult decât într-un loc fără un prieten necuvântător.
Sursa: Pro TV
Etichete: Marea Britanie, animale, munca, companii, caine, saloane,
Dată publicare:
04-12-2017 07:48