Scandal naţional în Japonia din cauza unor prăjituri de Crăciun deformate. FOTO
Consumatori indignaţi, o avalanşă de scuze şi anchete în toată regula, în Japonia.
Scandalul unor prăjituri de Crăciun al căror aspect a fost distorsionat în mod misterios a provocat o adevărată frenezie pe reţelele de socializare şi a ţinut prima pagină a presei locale, informează AFP.
初めてネットでクリスマスケーキ予約したけど届いたらぐちゃぐちゃ
— ndakr (@ndakr3) December 23, 2023
高島屋なら大丈夫かなと思ったけど配送だとこんなものなのか?わからん pic.twitter.com/KwAEkwSG4K
"Dorim să ne cerem scuze pentru deformarea prăjiturilor noastre congelate de Crăciun, care au trădat aşteptările multora dintre clienţii noştri", a declarat miercuri, într-o conferinţă de presă televizată, Kazuhisa Yokoyama, un senior manager al lanţului japonez de magazine Takashimaya.
În urma numeroaselor plângeri ale clienţilor din ultimele zile, dintre care mulţi s-au exprimat pe reţelele de socializare cu fotografii justificative, compania japoneză şi-a cerut scuze şi a oferit despăgubiri. Chiar dacă prăjiturile cu cremă incriminate rămân perfect sigure pentru a fi consumate, doar aspectul lor flasc fiind cel care cauzează probleme.
Compania Takashimaya a confirmat că mai mult de 800 dintre cele aproximativ 2.900 de prăjituri congelate cu căpşuni pe care le-a vândut online şi pe care le-a livrat în preajma Crăciunului aveau o formă deteriorată.
Grupul nipon nu a identificat deocamdată cauza problemei "prăjiturilor prăbuşite", în pofida anchetelor realizate cu furnizorii săi şi cu firma de livrare.
Consumatorii din Japonia sunt deosebit de exigenţi în ceea ce priveşte calitatea şi aspectul produselor pe care le cumpără şi se aşteaptă la articole cu o formă perfectă atunci când fac cumpărături în magazine de lux precum Takashimaya.
Cu toate acestea, unele dintre "victimele" tortului de Crăciun deformat par să se fi descurcat de minune după situaţia mai puţin plăcută prin care au trecut.
Miercuri, fotografiile ce prezintă una dintre prăjiturile deteriorate de la Takashimaya, redecorată apoi de un copil de trei ani cu fulgi de ciocolată, zahăr multicolor şi personaje de Crăciun din carton, au adunat peste 16 milioane de vizualizări pe reţeaua de socializare X.