Dolce&Gabbana, criticată după ce a lansat un parfum de lux pentru câini. Cât costă o sticlă
Casa de modă Dolce&Gabbana a lansat un nou parfum pentru câini, criticat însă imediat de susţinătorii drepturilor animalelor, informează AFP.
„Inspirat de dragostea necondiţionată a lui Domenico Dolce pentru micuţul său câine fidel Fefé, acest delicat amestec fără alcool combină aromele proaspete şi delicate de ylang-ylang, mosc şi lemn de santal", explică site-ul designerilor italieni.
„Un parfum tandru şi încântător, conceput pentru o rutină jucăuşă de frumuseţe", le dă asigurări site-ul celor care doresc să dea 99 de euro pe acest parfum.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
La acest preţ cumpărătorii primesc o sticlă de parfum, pe care a fost aplicată o labă de câine placată cu aur de 24 de carate, şi un colier cu un medalion Dolce&Gabbana.
Însă asociaţia internaţională pentru drepturile animalelor PETA consideră că „pulverizarea (câinilor) cu un parfum conceput pentru a plăcea oamenilor, aşa cum este cazul aici, îi poate afecta considerabil".
Câinii „au sute de milioane de receptori suplimentari în nări şi pot mirosi de 10.000 până la 100.000 de ori mai bine ca oamenii", a declarat pentru AFP fondatoarea PETA, Ingrid Newkirk, într-un comunicat transmis AFP.
Aromele pulverizate pe blana lor „le pot provoca iritaţii şi stres şi pot interfera cu capacitatea lor de a detecta alte mirosuri în mediul lor şi de a comunica cu alte animale pe care le întâlnesc", a adăugat aceasta.