Compania Unilever nu va mai folosi cuvântul "normal" pentru produsele sale cosmetice
Compania Unilever a anunţat marţi că a decis să nu mai folosească termenul "normal" pentru produsele sale cosmetice şi să nu mai retuşeze fotografiile modelelor sale, într-o nouă iniţiativă menită a fi mai incluzivă.
Grupul britanic, cunoscut pentru marca de săpun Dove şi deodorantele Axe, va şterge cuvântul "normal" de pe toate produsele sale cosmetice şi publicitare, potrivit unui comunicat al companiei.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Unilever intenţionează să promoveze o viziune mai "incluzivă" şi 'corectă" după ce a observat că unele persoane s-ar putea simţi discriminate prin utilizarea acestui termen pentru tipurile de păr sau culoarea pielii.
"Cu un miliard de oameni care folosesc produsele noastre de înfrumuseţare şi de îngrijire a pielii, şi chiar mai mulţi care văd reclamele noastre, mărcile noastre au puterea de a schimba viaţa oamenilor", a declarat Sunny Jain, directorul Unilever Cosmetics.
"Ştim că eliminarea cuvântului 'normal' de pe produsele şi ambalajele noastre nu va fi suficientă pentru a rezolva problema, însă este un pas important", a mai spus el.
Compania va mai modifica fotografiile modelelor sale de pe ambalaje și în reclame
Totodată, Unilever nu va mai modifica fotografiile modelelor sale care apar pe ambalaje şi în reclame, fie că este vorba despre forma corpului, înălţime sau culoarea pielii.
Grupul şi-a luat deja angajamentul de a reprezenta mai multe minorităţi în reclamele sale.
Anul trecut, Unilever a decis să-şi redenumească produsele de înfrumuseţare care conţineau cuvintele "fair" (deschis la culoare, blond), "light" (deschis, luminos) şi "white" (alb), după o petiţie în India împotriva cremei de iluminare a pielii "Fair & Lovely".
Concurentul său L'Oréal a decis în 2020 să elimine cuvintele "alb", "albire" sau chiar "deschis" de pe ambalajul produselor cosmetice.