Compania Unilever nu va mai folosi cuvântul "normal" pentru produsele sale cosmetice

Compania Unilever nu va mai folosi cuvântul
Getty

Compania Unilever a anunţat marţi că a decis să nu mai folosească termenul "normal" pentru produsele sale cosmetice şi să nu mai retuşeze fotografiile modelelor sale, într-o nouă iniţiativă menită a fi mai incluzivă.

 

Grupul britanic, cunoscut pentru marca de săpun Dove şi deodorantele Axe, va şterge cuvântul "normal" de pe toate produsele sale cosmetice şi publicitare, potrivit unui comunicat al companiei.

Unilever intenţionează să promoveze o viziune mai "incluzivă" şi 'corectă" după ce a observat că unele persoane s-ar putea simţi discriminate prin utilizarea acestui termen pentru tipurile de păr sau culoarea pielii.

"Cu un miliard de oameni care folosesc produsele noastre de înfrumuseţare şi de îngrijire a pielii, şi chiar mai mulţi care văd reclamele noastre, mărcile noastre au puterea de a schimba viaţa oamenilor", a declarat Sunny Jain, directorul Unilever Cosmetics.

Citește și
euro
Tranzacție gigant în România. Unul dintre cele mai cunoscute branduri autohtone, vândut

"Ştim că eliminarea cuvântului 'normal' de pe produsele şi ambalajele noastre nu va fi suficientă pentru a rezolva problema, însă este un pas important", a mai spus el.

 

Compania va mai modifica fotografiile modelelor sale de pe ambalaje și în reclame

 

Totodată, Unilever nu va mai modifica fotografiile modelelor sale care apar pe ambalaje şi în reclame, fie că este vorba despre forma corpului, înălţime sau culoarea pielii.

Grupul şi-a luat deja angajamentul de a reprezenta mai multe minorităţi în reclamele sale.

Anul trecut, Unilever a decis să-şi redenumească produsele de înfrumuseţare care conţineau cuvintele "fair" (deschis la culoare, blond), "light" (deschis, luminos) şi "white" (alb), după o petiţie în India împotriva cremei de iluminare a pielii "Fair & Lovely".

Concurentul său L'Oréal a decis în 2020 să elimine cuvintele "alb", "albire" sau chiar "deschis" de pe ambalajul produselor cosmetice.

 

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Kaufland scoate unele din cele mai cunoscute produse din magazine, inclusiv din România
Kaufland scoate unele din cele mai cunoscute produse din magazine, inclusiv din România

Grupul german de distribuţie Kaufland a anunţat vineri că va scoate produsele grupului anglo-olandez Unilever de pe rafturile magazinelor sale.

Tranzacție gigant în România. Unul dintre cele mai cunoscute branduri autohtone, vândut
Tranzacție gigant în România. Unul dintre cele mai cunoscute branduri autohtone, vândut

Compania românească are cifră de afaceri totală de 30 de milioane de euro și 760 de angajați.

Cum și-a denumit o companie săpunul, fără să vrea, cu inițialele liderului de la Phenian
Cum și-a denumit o companie săpunul, fără să vrea, cu inițialele liderului de la Phenian

Unilever, companie producătoare de produse de nutriție, igienă și îngrijire personală, și-a numit noua colecție de săpunuri și geluri de duș cu inițialele liderului de la Phenian Kim Jong-un.

Recomandări
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern

Candidatul comun pentru alegerile prezidențiale de anul viitor este pus sub semnul întrebării în noul Executiv.

Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”
Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”

România exportă din nou energie, produsă acum din centralele eoliene, afirmă ministrul de resort Sebastian Burduja, care pledează pentru acest tip de energie verde. Apa din lacurile de acumulare, pentru energia hidro, trebuie păstrată, spune el.

Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului
Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului

Apărarea și securitatea României nu sunt amenințate de Aliați și parteneri, spune răspicat MApN, care dezminte astfel dezinformările apărute pe tema modificărilor legislative în ceea ce privește apărarea spațiului aerian național împreună cu NATO.