Unilever oprește publicitatea pe Facebook, Instagram și Twitter, în SUA, pentru tot restul anului

facebook
Getty

Unilever a anunțat vineri că nu va mai plăti pentru publicitate pe Facebook, Instagram și Twitter, în Statele Unite, pentru tot restul anului.

Reprezentanții companiei invocă dezbinarea și discursul bazat pe ură din timpul acestei perioade premergătoare alegerilor din SUA.

Compania de bunuri de larg consum, care deține mărci precum Dove și Lipton, se alătură unui boicot publicitar în creștere împotriva Facebook, ca parte a campaniei „Stop Hate for Profit”/ „Stop Urii pentru Profit”, începută de grupurile de drepturi civile din SUA după moartea lui George Floyd. Demersul face la apel la Facebook, care deține Instagram, să facă mai mult pentru a opri discursul de ură.

După anunțul Unilever, acțiunile Facebook și Twitter au scăzut cu 7%.

„Continuarea publicității pe aceste platforme în acest moment nu ar aduce un plus de valoare oamenilor și societății. Vom monitoriza și vom revizui poziția noastră actuală dacă este necesar”, a transmis Unilever într-un comunicat.

Citește și
„Sistemul e în panică”. Prima reacție a lui Călin Georgescu, după ce s-a aflat că e sprijinit de Rusia

Facebook și Twitter nu au transmis până acum nicio reacție.

 

Articol recomandat de sport.ro
Simona Halep și-a ales direcția pentru sezonul 2025
Simona Halep și-a ales direcția pentru sezonul 2025
Citește și...
Ce au căutat românii pe Google în ultimele săptămâni. Surprizele apărute în Trends
Ce au căutat românii pe Google în ultimele săptămâni. Surprizele apărute în Trends

Vorbim astăzi despre căutări recente și nu despre căutările din ultimul an. Aflăm ce au căutat românii pe Google în ultimele săptămâni.

Code for Romania, arhitecții din spatele „infrastructurii binelui”. Cum funcționează platformele folosite de români la vot
Code for Romania, arhitecții din spatele „infrastructurii binelui”. Cum funcționează platformele folosite de români la vot

Programatori din toată țara au lucrat ca voluntari la solutiile digitale create de Asociatia Code for Romania, pentru alegerile prezidentiale si parlamentare.

Proces sensibil pentru Apple. Un angajat acuză supravegherea electronică permanentă
Proces sensibil pentru Apple. Un angajat acuză supravegherea electronică permanentă

Un angajat al Apple a dat compania în judecată, acuzând o supraveghere electronică permanentă, chiar și în afara orelor de program.

Recomandări
Prima măsură luată de Uniunea Europeană împotriva TikTok, în scandalul alegerilor prezidențiale din România
Prima măsură luată de Uniunea Europeană împotriva TikTok, în scandalul alegerilor prezidențiale din România

Uniunea Europeană obligă compania de social media TikTok să înghețe și să păstreze datele care sunt legate de alegerile din România, se arată într-un comunicat citat de Reuters.

DIICOT analizează deschiderea unei anchete în legătură cu campania electorală a lui Călin Georgescu
DIICOT analizează deschiderea unei anchete în legătură cu campania electorală a lui Călin Georgescu

DIICOT a anunţat că analizează posibilitatea deschiderii unui dosar penal la solicitarea procurorului general, după ce vor fi analizate documentele desecretizate de CSAT referitoare la campania candidatului Călin Georgescu.

INTERVIU. Ar putea CCR să suspende turul 2 al alegerilor prezidențiale? Profesor Ioan Stanomir: ”E un moment foarte delicat”
INTERVIU. Ar putea CCR să suspende turul 2 al alegerilor prezidențiale? Profesor Ioan Stanomir: ”E un moment foarte delicat”

România se află într-o situație politică fără precedent, după situația provocată de amestecul Rusiei în procesele electorale ale alegerilor din turul întâi al alegerilor prezidențiale - potrivit documentelor care au fost declasificate de Klaus Iohannis.