Gestul special pe care angajata unui Starbucks din SUA l-a facut pentru un client surd: "Am fost foarte impresionat"
Un barbat surd, care mergea regulat la o cafenea Starbucks, a primit un bilet emotionant din partea unei angajate, care a invatat limbajul semnelor pentru el.
Ibby Piracha, 23 de ani este din Leesburg, Virginia, Statele Unite. Saptamana trecuta, el s-a dus sa-si cumpere cafeaua preferata. Una dintre angajate i-a dat un bilet, pe care ulterior el l-a pus pe Facebook.
"Am invatat limbajul semnelor doar pentru ca tu sa fii servit la fel ca ceilalti", i-a scris angajata. Apoi, tanara l-a intrebat prin semne "Ce vrei sa bei?".
"Oh, trebuie sa iubesc acest loc", a scris Ibby pe pagina lui de Facebook. El a mai spus ca merge la Starbucks pentru Frappuccino, de trei ori pe saptamana. "Sunt atat de norocos cu ea", a spus despre angajata.
Tanarul a aflat ulterior ca barmanita invatase limbajul semnelor singura, din clipurile de pe YouTube. "Am fost foarte impresionat de gestul ei", a spus Ibby la un post local de televiziune la care a fost invitat, dupa ce postarea lui de pe Facebook s-a viralizat.