"Fiul meu e mort, anulati abanonamentul". Ce raspuns a primit de la compania de telefonie mobila
Unui tata indurerat i s-a spus sa vanda telefonul fiului decedat, dupa ce compania de telefonie mobila a refuzat sa rezilieze abonamentul adolescentului.
Ben Fitchett, 14 ani, avea mobilul la el in urma cu o luna, cand a sarit de pe un pod din apropiere de Manchester si s-a sinucis, potrivit Daily Mail.
In timp ce politia examina mobilul baiatului, tatal acestuia, Peter, a incercat sa rezilieze contractul pentru abonament lui, insa a primit de la compania de telefonie mobila urmatorul e-mail: “Puteti sa vindeti telefonul si accesoriile pentru a plati taxa de reziliere”.
Peter Fitchett a trimis apoi un raspuns nervos, a copiat intreaga conversatie si a pus-o pe pagina lui de Facebook. Dupa ce aceasta conversatie s-a viralizat pe internet, barbatul a fost contactat de compania de telefonie mobila care i-a adresat scuze si a reziliat contractul.
Insa intre solicitare si data rezilierii a trecut o luna. Peter spune ca acum el si sotia lui se gandesc sa-si faca abonamente la alta companie de telefonie mobila, dupa “compasiunea” pe care a aratat-o actuala pentru tragedia lor.
Sursa: Daily Mail
Etichete: sinucideri, telefonie mobila, abonament,
Dată publicare:
11-09-2013 22:07