"Am ramas blocata". Ce raspuns a primit o tanara, dupa ce a scris ca ii place foarte mult o pizza
O pizzerie din Mexic este atat de obisnuita sa primeasca plangeri de la clienti, incat si-a cerut scuze chiar si atunci cand nu era cazul.
Jeaneth Manzaniita Tavares este o clienta fidela a pizzeriei Domino din Arandas, Mexic.
Ultima comanda i-a placut atat de mult incat a facut o fotografie cu pizza si a pus-o pe contul de Facebook al companiei, cu mesajul : “Cea mai buna pizza din lume. Continuati asa, ca faceti treaba buna!”
Alegeri 2024
19:17
Ce se întâmplă dacă o persoană încearcă să voteze de două ori și este identificată de sistemul de alertă
19:09
Negocieri între partidele „de dreapta”. Surse: PNL ar încerca să-l convingă pe Mircea Geoană să se retragă din cursă
15:52
AEP anunță că, în premieră, vom avea posibilitatea să vedem rezultatul alegerilor „în timp real”
15:43
Referendumul din București, 24 noiembrie 2024. Ce întrebări vor fi pe buletinele de vot și ce urmărește Nicușor Dan
Raspunsul primit de la un reprezentant al pizzeriei a fost incredibil: “Ne pare rau sa auzim asta. Va rog sa ne oferiti informatii suplimentare”, a scris acesta.
Clienta a fost amuzata de aceasta gafa, iar Chris Brandon, director de comunicare al Domino, a precizat ulterior ca angajatul sau a vazut poza si a crezut ca tanara fusese nemultumita de aspectul mancarii.
Dupa ce un alt client a precizat ca mesajul lui Jeaneth este pozitiv, angajatul care facut gafa a adaugat:
“Nu, am vrut sa spunem ca ne pare rau ca abia acum clienta s-a putut bucura de cea mai buna pizza din lume”.
Pizza Domino are peste 8,5 milioane de fani pe Facebook.