Pentru al 4-lea an consecutiv, Procter & Gamble, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette sau Fairy, continuă programul „O sală de clasă ca acasă”.
Galerie foto
Astfel, va transforma încă o sală de clasă într-un spațiu unic în care elevii clasei pregătitoare sunt așteptați într-un mediu sigur și primitor. Până acum, proiectul a ajuns în patru județe din România, unde aproximativ 170 de copii beneficiază de condiții moderne de învățare, facilitându-le drumul către cele mai bune rezultate.
Anul acesta, programul a continuat la Școala Gimnazială din Apostolache, județul Prahova. Localitatea se află în vecinătatea orașului Urlați, unde P&G are două fabrici de ultimă generație: o fabrică de produse pentru îngrijirea părului și una în care produce capsule de detergent lichid Ariel. Aceste produse sunt exportate în mai multe piețe europene, creând în același timp locuri de muncă și oportunități de afaceri pentru companiile locale.
Cu ajutorul Mirunei Pavoni, arhitect cu o vastă experiență în crearea și amenajarea spațiilor educaționale pentru copii, locul a fost complet renovat și redecorat, pentru a primi elevii aflați la prima lor experiență cu școala primară într-o sală de clasă care să-i facă să se simtă ca acasă. La baza proiectului este un design unic, care transformă spațiul într-o lume magică, cu elemente prietenoase și colorate, în care fiecare piesă contribuie la o atmosferă sigură și în care cei mici se pot adapta mai rapid, chiar din prima zi.
„O sală de clasă ca acasă este un proiect de suflet fiindcă, prin designul propus, oferă elevilor posibilitatea de a interacționa cu școala într-un nou mod. Arhitectura spațiului încurajează dezvoltarea personală, punându-se accent pe elev, pe colaborare și pe activitățile desfășurate. Când se vine cu drag la școală, educația devine un modus vivendi, iar acest lucru reprezintă baza unui proces continuu de dezvoltare”, a spus arhitectul Miruna Pavoni.
„Pandemia ne-a arătat încă o dată că solidaritatea și grija față de ceilalți sunt cruciale pentru ca o națiune să își revină și să devină mai puternică, iar educația este unul dintre pilonii principali care trebuie consolidați. În această perioadă grea pentru noi toți, inechitățile au devenit și mai vizibile, mulți copii neavând condiții adecvate de studiu. Noi, Procter & Gamble, ne implicăm activ în schimbarea acestei realități și ne continuăm angajamentul de a fi o forță a binelui și a creșterii în comunități”, a spus George Carpov, Company Communications P&G România.
Programul „O sală de clasă ca acasă” a fost lansat în 2018 și a ajuns până acum în patru județe din România - Ialomița, Călărași, Dâmbovița și Prahova. În cadrul acestui proiect, P&G colaborează îndeaproape cu autorități locale, ONG-uri și alte organizații, pentru a identifica nevoile din România și pentru a contribui activ acolo unde este posibil.
P&G este alături de români nu doar prin mărci inovatoare care îmbunătățesc sănătatea și igiena de acasă, ci și prin sprijinirea comunităților locale în care își desfășoară activitatea, investind în diverse proiecte de responsabilitate socială care abordează aspecte precum cele sociale sau de mediu.
Despre Procter&Gamble
P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Mai multe detalii despre P&G și brandurile sale, pe www.pg.com.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm contactați:
Procter & Gamble
George Carpov, Company Communications Senior Manager SEE North & Central
carpov.gb@pg.com, 0737 959 149
Sursa: Pro TV
Dată publicare:
15-09-2021 12:54