(P) Peste 800 de produse 3RO, disponibile în magazinele PENNY, sunt semnalizate la raft cu simbolul 3RO

penny

PENNY România, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își asumă responsabilitatea față de comunitate.

În acest sens, dezvoltă și implementează o serie de inițiative și campanii pentru a atinge obiectivele propuse sub trei direcții strategice: Sortiment sustenabil | Energie, climă și resurse | Angajați și societate. În același timp, retailerul crede în potențialul României și contribuie activ la dezvoltarea economică a țării.

Cu o rețea formată din 360 de magazine la nivel național și o echipă formată din peste 6.500 de colegi, PENNY este un retailer de încredere pentru milioane de clienți care vor să-și găsească rapid produsele preferate la prețuri avantajoase.

Citește și
Penny
Campanie pentru construcția cantinei din Centrul Comunitar Buftea, începută în 2022. O masă caldă pentru copii defavorizați
Un fotomodel din Rusia și fiica ei au fost ucise în stațiunea turcească Bodrum, suspectul, fostul soț al victimei, prins după 6 luni

Consumatorii își doresc produse românești

Analizând în mod constant tendințele de consum și nevoile consumatorilor, PENNY a înțeles nevoia clienților de a pune în coșul de cumpărături cât mai multe produse din surse locale, proaspete și de bună calitate.

Preferințele românilor reprezintă principalul factor pentru care PENNY România și-a stabilit în anul 2020 obiectivul 3RO, prin care își propune ca un procent tot mai mare din sortimentul aflat la vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în țară și să fie procesat și ambalat în România.

3RO – o inițiativă pentru dezvoltarea producției locale

În 2022, PENNY a făcut primul pas concret în atingerea obiectivului 3RO și a lansat, în parteneriat cu Academia de Studii Economice București, inițiativa 100 de idei de business pentru România.

Este un demers ambițios, ce are la bază un ghid informativ, prin care PENNY încearcă să contribuie la dezvoltarea economiei locale prin cunoștințele pe care le are despre nevoile românilor și cererea de produse în magazine, cu intenția de a aduce la aceeași masă autorități, parteneri și furnizori care pot colabora pentru a crește la raft numărul de produse care îndeplinesc criteriile 3RO. În paginile ghidului sunt enumerate 100 de idei de businessuri de care este nevoie în România pentru a crește numărul de produse 3RO din mai multe categorii – de la produse alimentare, la cosmetice, detergenți sau chiar materie primă.

Pornind de la ideile de business incluse în volum, au fost organizate șapte mese rotunde la care s-au reunit producători, autorități și reprezentanți PENNY, pentru a discuta ideile și a găsi soluții pentru îmbunătățirea și dezvoltarea businessurilor locale.

În acest moment, peste 800 de produse 3RO disponibile în magazinele PENNY sunt semnalizate la raft cu simbolul 3RO pentru ca toți clienții care își doresc produse 100% românești (realizate pe vertical în România) să le găsească cât mai ușor.

Concluziile obținute în urma meselor rotunde și în urma feedbackului primit de la partenerii PENNY și de la consumatorii români au fost incluse în studiul "Strategii pentru echilibrarea balanței comerciale a României prin stimularea și susținerea producției naționale", realizat de Academia de Studii Economice. Principala concluzie susținută este aceea că o strategie națională coerentă poate duce la acoperirea aproape completă a deficitului comercial generat de produsele alimentare procesate, dar și de alte câteva categorii de bunuri de consum (de exemplu, cosmetice sau detergenți, printre altele).

Proiectul 3RO continuă, dezvoltarea producției locale și creșterea numărului de produse realizate integral în România fiind acțiuni de lungă durată. Prin 3RO, PENNY își dorește să valorifice potențialul de producție românesc, acționând cu responsabilitate față de oameni și comunitățile cu care interacționează. 

Articol recomandat de sport.ro
Reacția tatălui Camilei Giorgi după ”dispariția” sportivei!
Reacția tatălui Camilei Giorgi după ”dispariția” sportivei!

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
Amenzi de milioane pentru două dintre cele mai mari lanțuri de magazine din țară. Ce au descoperit comisarii ANPC
Amenzi de milioane pentru două dintre cele mai mari lanțuri de magazine din țară. Ce au descoperit comisarii ANPC

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a aplicat amenzi de 6,3 milioane de lei unor magazine care fac parte din lanţurile de retail Auchan şi Penny, din întreaga ţară.

Campanie pentru construcția cantinei din Centrul Comunitar Buftea, începută în 2022. O masă caldă pentru copii defavorizați
Campanie pentru construcția cantinei din Centrul Comunitar Buftea, începută în 2022. O masă caldă pentru copii defavorizați

În magazinele Penny a început o nouă campanie de loializare, care are în focus o colecție de plușuri care înfățișează nouă animale exotice, care abia așteaptă să-și spună povestea.  

Penny Mordaunt îşi anunţă pe Twitter candidatura la şefia Partidului Conservator şi postul de premier, după demisia lui Truss
Penny Mordaunt îşi anunţă pe Twitter candidatura la şefia Partidului Conservator şi postul de premier, după demisia lui Truss

Ministrul britanic în exerciţiu însărcinat cu Relaţia cu Parlamentul Penny Mordaunt şi-a anunţat vineri, într-o postare pe Twitter, candidatura la postul de premier al Regatului Unit, în urma demisiei, joi, a premierului Liz Truss.

ANPC a amendat cu peste 3,5 milioane lei 256 de magazine Penny din toată ţara
ANPC a amendat cu peste 3,5 milioane lei 256 de magazine Penny din toată ţara

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a realizat în ultima săptămână o serie de controale la magazinele lanţului de supermarketuri Penny, în urma cărora a aplicat amenzi de 3,5 milioane lei, conform unui comunicat al ANPC.

Recomandări
Ungaria, după ce România a depășit-o la PIB: maghiarii trăiesc mai bine și sunt mai bogați, nu emigrează ca românii
Ungaria, după ce România a depășit-o la PIB: maghiarii trăiesc mai bine și sunt mai bogați, nu emigrează ca românii

Ministrul maghiar al Economiei susține că ungurii trăiesc mai bine și sunt mai bogați decât românii, chiar dacă PIB-ul României l-a depășit pe cel al Ungariei. În plus, economia Ungariei este bazată pe export, nu pe consum, ca a României.  

Analiză: Atacul Rusiei în regiunea Harkov nu este o surpriză completă - dar forța acestui atac este
Analiză: Atacul Rusiei în regiunea Harkov nu este o surpriză completă - dar forța acestui atac este

Ofensiva brutală a Rusiei de la Harkov, care a dus la evacuări în masa a fost descris ca un atac surpriză – dar analistul militar al Sky News Sean Bell spune că Ucraina a avertizat de câteva luni asupra unui potențial atac al Rusiei în regiune.

Noi detalii despre starea lui Florin Piersic. S-a ridicat în picioare pentru prima dată după câteva săptămâni
Noi detalii despre starea lui Florin Piersic. S-a ridicat în picioare pentru prima dată după câteva săptămâni

Starea actorului Florin Piersic, internat la Spitalul Foișor, pe secția ATI, are o evoluție lent favorabilă.