(P) Mastercard le-a oferit suporterilor din România un moment de neprețuit
Mastercard, sponsor oficial al UEFA Champions League, promovează puterea fotbalului de a aduce oamenii împreună prin campania „O minge poate începe ceva de neprețuit”.
În România, Mastercard a organizat sâmbătă, 26 mai, o proiecție-surpriză a marii finale UEFA Champions League în Gara de Nord, aducând cel mai important moment fotbalistic al primăverii mai aproape pentru toți cei care sunt în tranzit.
Diana Tănase, Area Marketing Manager, Mastercard România: "Într-o lume în care o minge începe fiecare meci de fotbal, ne-am întrebat: Ce altceva ar mai putea începe o minge? Poate o prietenie, poate o clipă de răgaz, poate un moment de neprețuit. Ne bucurăm că Mastercard, sponsor oficial al UEFA Champions League, a putut oferi o proiecție specială a finalei UEFA Champions League tuturor celor care tranzitau Gara de Nord din București, arătându-le astfel cum fotbalul are puterea de a aduce oamenii împreună și de a începe ceva de neprețuit."
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.