(P) Mastercard a dat startul campaniei ”O minge poate începe ceva de neprețuit”
Mastercard, sponsor oficial al UEFA Champions League, derulează în România campania ”O minge poate începe ceva de neprețuit”.
Ca parte a campaniei, peste 1.000 de posesori de Mastercard au urmărit împreună finala, în cadrul unei proiecții speciale.
Reporter: ”La ce te gândești când zici „o minge poate începe ceva de neprețuit„?”
Fan: ”O minge poate începe un meci, poate începe o prietenie.”
Fan: ”Când ma gândesc, la vârsta asta, la treaba asta, văd o minge care iese pe stadion, iar când cade se poate întâmpla orice. Chiar mă bucur că am putut să-mi aduc 2-3 prieteni cu mine să ne bucurăm de meciul ăsta, chiar să îl trăim aproape ca la Kiev. Eu zic mai fain.”
Fan: ”Ceva de neprețuit, de exemplu, este prima oară când am fost pe stadion cu tatăl meu. Cam acesta este sentimentul pe care îl trăiește orice suporter în momentul în care intră pe stadionul preferat.”
Fan: ”Mă gândesc la un Balon de Aur, pentru Ronaldo.”
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.