Sentinta definitiva: vor incepe lucrarile la autostrada Lugoj-Deva, loturile 2 si 3

autostrada transilvania

 Curtea de Apel a respins plangerile depuse de Spedition UMB, controlata de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, si de grupul austriac Strabag referitoare la atribuirea contractelot pentru lotul 2 al autostrazii Lugoj – Deva.

 "Curtea de Apel Bucuresti a decis respingerea, ca nefondate, a plangerilor Strabag si Spedition UMB formulate in recurs. Hotararea 3119/2013 este irevocabila si vine in continuarea deciziei CNSC din data de 17 iunie 2013 prin care s-a dat castig de cauza asocierii JV Salini - Secol SpA", se arata intr-un comunicat al cabinetului de avocatura care a reprezentat asocierea italiana Salini – Secol, castigatoarea licitatiei in acest dosar.

Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine a anuntat la finele lunii mai ca a selectat constructorii pentru realizarea a trei loturi ale autostrazii, proiecte cu o valoare totala estimata la peste trei miliarde de lei (circa 690 milioane euro), fara TVA.

Astfel, lotul 2 a fost atribuit asocierii italiene Salini - Secol, lotul 3 consortiului Teloxim Con SRL (controlata de omul de afaceri Theodor Berna) - Comsa SA (Spania) - Aldesa Construcciones SA (Spania) - Arcadis Eurometudes SA (Olanda), iar lotul 4 asocierii Spedition UMB- Tehnostrade, ambele companii fiind detinute de Umbrarescu.

Cele trei loturi ale autostrazii Lugoj-Deva insumeaza 71,9 kilometri. Proiectarea este preconizata sa dureze maximum sase luni, iar executia lucrarilor cel mult doi ani.

Citește și
CTP
CTP, la Gandul LIVE: "Daca acest martafoi ajunge presedintele Romaniei, ma retrag din gazetaria politica"

La Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) au fost inregistrate in perioada 20-23 mai mai multe contestatii formulate de Spedition UMB si Strabag referitoare la procedura de atribuire a contractelor de proiectare si executie a loturilor 2 si 3.

CNSC a respins ca nefondate contestatiile Spedition UMB si Strabag si a dispus continuarea procedurilor de atribuire.

Autostrada Lugoj - Deva face parte din Coridorul IV paneuropean, care incepe in Germania si se continua pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. In Romania, traseul trece prin Nadlac, Arad, Deva, Orastie, Sibiu, Bucuresti, Fetesti si Constanta, ruta continuand pana la Istanbul.

Articol recomandat de sport.ro
GALERIE FOTO S-a retras din fotbal la 24 de ani și acum face: „Nu voi regreta!”
GALERIE FOTO S-a retras din fotbal la 24 de ani și acum face: „Nu voi regreta!”
Citește și...
Bucuresti-Ploiesti, autostrada fara cap si fara coada. Cat dureaza finalizarea ultimilor 7 kilometri
Bucuresti-Ploiesti, autostrada fara cap si fara coada. Cat dureaza finalizarea ultimilor 7 kilometri

Viitorul ministru al Transporturilor ar trebui sa rezolve problema autostrazilor construite fara cap si fara coada.

CTP, la Gandul LIVE:
CTP, la Gandul LIVE: "Daca acest martafoi ajunge presedintele Romaniei, ma retrag din gazetaria politica"

CTP, la Gandul LIVE: "Daca acest martafoi ajunge presedintele Romaniei, ma retrag din gazetaria politica".

Recomandări
Nicușor Dan, un nou mesaj după extinderea protestelor privind sistemul de Justiție: „Statul de drept nu este negociabil”
Nicușor Dan, un nou mesaj după extinderea protestelor privind sistemul de Justiție: „Statul de drept nu este negociabil”

În contextul protestelor declanșate de dezvăluirile privind sistemul de justiție, președintele Nicușor Dan afirmă că va duce la nivel european îngrijorările societății românești și promite că în limitele Constituției va acționa pentru apărarea justiției.

Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan, la vot în Parlament. Premierul își apără mandatul în fața legislativului
Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan, la vot în Parlament. Premierul își apără mandatul în fața legislativului

Moţiunea de cenzură depusă de Opoziţie şi intitulată ”România nu este de vânzare - fără progresişti la guvernare” a fost citită, lunea trecută şi urmează să fie dezbătută şi votată astăzi, de la ora 14.00.

Cum ar putea arăta piața imobiliară în 2026. Prețurile dau semne de stagnare, deja, în unele orașe
Cum ar putea arăta piața imobiliară în 2026. Prețurile dau semne de stagnare, deja, în unele orașe

2025 a fost unul dificil pentru piața imobiliară, cu creșteri mari de prețuri, dar și majorări de taxe și incertitudini.