Timisoara isi ia revansa fata de Cluj-Napoca. Evenimentele culturale din Banat, promovate in Ardeal
In urma cu un an, Cluj Napoca a promovat mai multe evenimente desfasurate in cursa pentru competitia Capitala Culturala Europeana, prin bannere afisate in Timisoara.
Ambele orase se lupta pentru a primi acest titlu, iar inca de atunci, multi timisoreni au fost revoltati de initiativa clujenilor, aceea de a posta bannere de promovare in orasul de pe Bega. Astfel, Primaria Timisoara a incercat sa le plateasca cu aceeasi moneda: sa cumpere bannere publicitare in Cluj-Napoca, insa administratia locala s-a lovit de refuzul ardelenilor. Viceprimarul Dan Diaconu a anuntat in urma cu o luna ca nicio agentie de publicitate nu a acceptat sa vanda bannere in Cluj-Napoca.
La o luna dupa aceste refuzuri, o fundatie care este membra a Asociatei Timisoara Capitala Culturala Europeana a reusit sa obtina revansa. A cumparat doua bannere publicitare chiar in municipiul Cluj-Napoca. Pe acestea vor fi afisate doua evenimente desfasurate la Timisoara si care se afla pe agenda primariei a evenimentelor culturale din acest an. Este vorba de festivalul Plai si evenimentul Futuro Textiles, festival organizat impreuna cu Centrul Cultural Francez din Timisoara.
Cele doua bannere raman afisate in orasul Cluj-Napoca pana in 8 octombrie.
Timisoara este promovata pentru a deveni Capitala Culturala Europeana prin… afise publicitare