Timisoara isi ia revansa fata de Cluj-Napoca. Evenimentele culturale din Banat, promovate in Ardeal
In urma cu un an, Cluj Napoca a promovat mai multe evenimente desfasurate in cursa pentru competitia Capitala Culturala Europeana, prin bannere afisate in Timisoara.
Ambele orase se lupta pentru a primi acest titlu, iar inca de atunci, multi timisoreni au fost revoltati de initiativa clujenilor, aceea de a posta bannere de promovare in orasul de pe Bega. Astfel, Primaria Timisoara a incercat sa le plateasca cu aceeasi moneda: sa cumpere bannere publicitare in Cluj-Napoca, insa administratia locala s-a lovit de refuzul ardelenilor. Viceprimarul Dan Diaconu a anuntat in urma cu o luna ca nicio agentie de publicitate nu a acceptat sa vanda bannere in Cluj-Napoca.
La o luna dupa aceste refuzuri, o fundatie care este membra a Asociatei Timisoara Capitala Culturala Europeana a reusit sa obtina revansa. A cumparat doua bannere publicitare chiar in municipiul Cluj-Napoca. Pe acestea vor fi afisate doua evenimente desfasurate la Timisoara si care se afla pe agenda primariei a evenimentelor culturale din acest an. Este vorba de festivalul Plai si evenimentul Futuro Textiles, festival organizat impreuna cu Centrul Cultural Francez din Timisoara.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Cele doua bannere raman afisate in orasul Cluj-Napoca pana in 8 octombrie.
Timisoara este promovata pentru a deveni Capitala Culturala Europeana prin… afise publicitare