Venus si Jupiter le-au taiat respiratia pasionatilor de astronomie. Spectacolul celor doua planete

planete

Sute de oameni au stat marti seara cu ochii atintiti spre cer, sa vada conjunctia planetelor Venus si Jupiter. Si vremea a tinut cu cei pasionati de astronomie.

In cele mai multe regiuni a fost senin, asa ca fenomenul a fost usor de privit chiar si cu ochiul liber.

La Observatorul Astronomic din Galati au venit sute de vizitatori cu varste cuprinse intre 4 si 70 de ani.

In realitate, apropierea celor doua planete este doar aparenta, insa, vazute de pe Pamant, acestea par una langa cealalta.

Cei mai bucurosi de experienta traita au fost copiii. Unii dintre cei pasionati de astronomie au venit cu temele facute bine de acasa si au aratat ca stiu cate-n luna si in stele: "Am vazut planetele Jupiter, Venus si o sa vad in continuare si planeta Marte, care se afla in apropierea orizontului estic."

Kepler, planete
Telescopul spatial Kepler a descoperit 11 noi sisteme planetare, anunta NASA
Ce au păţit poliţiştii care l-au lăsat pe Vlad Pascu să conducă drogat

Ultima data Jupiter si Venus au mai fost atat de aproape una de cealalta pe 11 mai, anul trecut. Urmatoarea conjunctie a celor doua planete va avea loc anul viitor, pe 28 mai.

FOTO Cum a fost surprins Dani Alves la trei zile după ce a ieșit din închisoare
Asa arata viata pe Marte, daca exista. Ce au descoperit cercetatorii intr-o vagauna

Oamenii de stiinta au descoperit forme de viata complet diferite de tot ce stiau pana acum. Ele ar putea explica modul in care viata apare in conditii extreme, chiar si pe alte planete.

Telescopul spatial Kepler a descoperit 11 noi sisteme planetare, anunta NASA

Telescopul spatial american Kepler a descoperit 11 noi sisteme planetare, care includ un numar total de 26 de planete, a anuntat NASA.

Cea mai mare descoperire a NASA: primele doua planete de marimea Terrei

Misiunea Kepler, lansata de NASA, a identificat primele planete de marimea Terrei situate in afara sistemului nostru solar, care orbiteaza in jurul unei stele asemanatoare Soarelui.

Cât câștigă un muncitor străin în România. „Țara asta este bună, dar unii oameni îmi adresează cuvinte urâte”

În timp ce cererea pentru muncitorii străini este tot mai mare, în România nu ajung suficienți. Agențiile de recrutare spun că unii străini ocolesc țara noastră și aleg Ungaria sau Croația.

Autoritățile ruse susțin că au găsit în sângele teroriștilor o substanţă psihotropă care schimbă percepţia realităţii

Cei patru principali suspecţi arestaţi după atacul terorist de la sala de concerte Crocus City Hall de lângă Moscova s-ar fi aflat sub influenţa drogurilor în momentul în care au executat împuşcăturile în masă - susțin autoritățile ruse.

Pedeapsa primită de paramedicul SMURD care a agresat sexual o pacientă, în ambulanță, în drum spre Spitalul Elias

Un paramedic SMURD, acuzat că a agresat sexual o pacientă pe care trebuia să o transporte în siguranță, la spital, a fost condamnat la 5 ani și 5 luni de închisoare.