Un cercetător NASA dezvăluie când vom găsi viață extraterestră

calea lactee
Getty

Un cercetător NASA - a cărui carieră a inspirat filmul Contact, din 1997, susține că oamenii vor descoperi viața extraterestră până în anul 2100.

Faimosul astronom Jill Tarter conduce programul NASA de căutare a inteligenței extraterestre și și-a dedicat mare parte a vieții sale pentru căutarea vieții extraterestre. Ea a ajutat la construirea a Allan Telescop Array, care caută semne extraterestre în spațiu, scrie USA Today.

”Cred că în acest secol vom găsi viață în afara Pământului”, a spus Tarter, sâmbătă, într-o conferință la Florida.

”Suntem izolați. Steaua noastră, soarele nostru, este doar una dintre cele 400 de miliarde de stele din Galaxia Calea Lactee. Iar galaxia noastră este una dintre cele aproximativ 200 de miliarde de galaxii din universul observabil”, a mai spus Jill Tarter.

marea neagra transformari
Încălzirea globală va produce efecte dramatice pe litoral. NASA și cercetătorii avertizează asupra noilor fenomene

Ea spune că putem găsi viață extraterestră doar uitându-ne la biomarkerii lăsați pe planete și luni.

”O putem descoperi. Putem descoperi biomarkeri pe planete și luni din sistemul nostru solar. Putem găsi artefacte în sistemul solar. Putem găsi biosemnături izolate în atmosferele exoplanetelor depărtate”, a spus Tarter.

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicatia Stirile ProTV pentru telefoane Android si iPhone!

Baze spaţiale pe lună şi pe Marte ar putea conserva civilizaţia umană într-un al treilea război mondial

Baze spaţiale aflate pe lună şi pe planeta Marte ar putea ajuta la conservarea civilizaţiei umane şi la grăbirea procesului de regenerare al acesteia pe Pământ în contextul unui al treilea război mondial, a spus miliardarul Elon Musk.

Încălzirea globală lasă urme vizibile şi pe litoral. Nivelul Mării Negre va creşte cu aproximativ un metru şi jumătate, iar apa va deveni din ce în ce mai caldă şi mai puţin sărată.

Finlanda, țara europeană pregătită de o eventuală invazie. Autoritățile au construit un „oraș” sub Helsinki

Finlanda la adăpost, partea I. ​Au trecut câteva luni de când războiul amenință granițele Europei. Vieți omenești curmate, orașe întregi ruinate, comunități distruse. Istoria se repetă sub ochii noștri, iar pericolul nu se îndepărtează.

Niculae Bădălău a fost reținut, după ce a fost audiat de DNA într-un dosar de corupție

Fostul senator PSD Niculae Bădălău a fost reținut, în urma audierii de la DNA, duminică seară.

CM 2022 | ACUM Spania - Germania, blockbuster-ul din grupele de la Mondial