Prima simulare a "Apocalipsei". Cum va arata sfarsitul lumii, cand Andromeda va intra in coliziune cu Calea Lactee

Ultima actualizare: 27-09-2014 07:20
Milky Way

Calea Lactee, galaxia in care se afla Terra, va fi "canibalizata" de galaxia Andromeda, cu care va intra in coliziune peste aproximativ 4-5 miliarde de ani, informeaza huffingtonpost.com.

O noua simulare pe computer, realizata de International Centre for Radio Astronomy Research din Australia, prezinta felul in care va arata aceasta coliziune cosmica.

Aceasta simulare face parte dintr-un nou studiu stiintific, realizat pentru a demonstra felul in care galaxiile masive, precum Andromeda, au tendinta de a creste "hranindu-se" cu galaxii mai mici.

"Toate galaxiile se nasc mici, dar ele cresc colectionand gaze cosmice pe care le transforma foarte eficient in stele", a declarat coordonatorul studiului, Aaron Robotham, profesor la Universitatea Western Australia. "Apoi, din cand in cand, ele sunt canibalizate complet de galaxii mult mai mari", a mai spus acesta.

Studiul a fost publicat online in buletinul lunar editat de Royal Astronomical Society.

Andromeda and the Milky Way Collide! from ICRAR on Vimeo.

Citeste și...
Parteneri
Doctor de bine
Stresul sau o alimentaţie dezechilibrată pot cauza dezechilibrul microbiotei intestinale şi pot afecta sistemul imunitar

Întrebarea mesei rotunde
Intrebarea Mesei Rotude cu Andreea Antonescu - "Sex în avion, da, sex în 3, nu"

ePlan
Despre organizația viitorului- un nou mod de lucru, dar și învățare continuă de la cele mai bune universități din lume cu Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG

Interviurile lui Vitalie
Interviu cu Allen Coliban. Susține vaccinarea obligatorie a funcționarilor. De ce reduce viteza și accesul mașinilor în Brașov?

iBani