Prima simulare a "Apocalipsei". Cum va arata sfarsitul lumii, cand Andromeda va intra in coliziune cu Calea Lactee

Milky Way

Calea Lactee, galaxia in care se afla Terra, va fi "canibalizata" de galaxia Andromeda, cu care va intra in coliziune peste aproximativ 4-5 miliarde de ani, informeaza huffingtonpost.com.

O noua simulare pe computer, realizata de International Centre for Radio Astronomy Research din Australia, prezinta felul in care va arata aceasta coliziune cosmica.

Aceasta simulare face parte dintr-un nou studiu stiintific, realizat pentru a demonstra felul in care galaxiile masive, precum Andromeda, au tendinta de a creste "hranindu-se" cu galaxii mai mici.

"Toate galaxiile se nasc mici, dar ele cresc colectionand gaze cosmice pe care le transforma foarte eficient in stele", a declarat coordonatorul studiului, Aaron Robotham, profesor la Universitatea Western Australia. "Apoi, din cand in cand, ele sunt canibalizate complet de galaxii mult mai mari", a mai spus acesta.

Studiul a fost publicat online in buletinul lunar editat de Royal Astronomical Society.

Calea Lactee
Cercetatorii au descoperit nori la mare altitudine care inconjoara planetele din Calea Lactee

Andromeda and the Milky Way Collide! from ICRAR on Vimeo.

Galaxie noua descoperita cu telescoape spatiale la mare distanta de Terra. Informatiile pretioase pe care le ofera "Sparky"

''Sparky'', "Scanteietorul", este porecla pe care au dat-o astronomii americani unui complex de galaxii identificat de telescoapele spatiale si observatoarele de la sol.

Dovezi ale existentei unor nori in jurul a doua dintre cele mai comune tipuri de planete din galaxia noastra au fost descoperite de astronomi cu ajutorul telescopului spatial Hubble.

Nu suntem singuri. Studiu: Galaxia noastra are miliarde de planete asemanatoare Pamantului

Spatiul este imens, insa sunt sanse mari sa nu fim singuri pana la urma. Un nou studiu dezvaluie ca in Calea Lactee exista miliarde de planete de marimea Pamantului care orbiteaza in jurul unor stele ca Soarele, relateaza Huffington Post.

32.000 de ţinte civile, lovite de ruşi de la începutul războiului. „Doar 3% dintre atacuri au vizat instalaţii militare”

Atacurile ruse în Ucraina au avariat aproximativ 32.000 de ţinte civile şi peste 700 de instalaţii critice de infrastructură, de la începutul invaziei ruse, la 24 februarie, anunţă Guvernul de la Kiev, relatează CNN.

Cât de proaspăt este, de fapt, peștele din magazine. „Dați pisicii asemenea carne să vedeţi că nu se apropie”

Duminică este dezlegare la pește pentru creştinii care ţin postul Crăciunului. Iar comercianţii s-au bucurat că au vândut mai mult decât de obicei. Numai că uneori marfa proaspătă, nu este deloc proaspătă, iar cea congelată este... decongelată.

CM 2022 | Camerun - Serbia, LIVE TEXT. Ambele echipe caută primele puncte la Mondial