Oamenii de stiinta au aflat cum arata primul dinozaur de pe Terra, care a trait acum 240 mil. ani

dinozauri

Cateva oase fosilizate, descoperite in anul 1930 in Tanzania, au ajutat oamenii de stiinta sa afle cum arata unul din primii dinozauri care au trait pe Pamant.

Numit Nyasasaurus parringtoni, acest specimen avea dimensiunile unui caine labrador, gat subtire si o coada foarte lunga. Avea o inaltime de aproximativ 3 metri si cantarea intre 20 si 60 de kg.

Dinozaurul a trait in urma cu 240-245 de milioane de ani, pe vremea cand toate continentele erau unite intr-unul singur, numit Pangeea, relateaza Live Science.

Descoperirea acestei noi specii demonstreaza ca dinozaurii au aparut cu 15 milioane de ani mai devreme decat se credea pana acum.

fosile mosasaur
Un monstru marin de acum 82 de milioane de ani a fost dezgropat in Dallas. Cum arata aceasta reptila
Alertă maximă la Iași după moartea liderului interlop Costel Corduneanu. Planul conceput de poliție, echivalent cu un cod roșu la accidente rutiere: „Suntem mai mulți ca de obicei”

Paleontologii inteleg astfel ca dinozaurii au preluat treptat “controlul” asupra planetei, nu au aparut brusc, in perioada Jurassica, asa cum sugerau dovezile detinute pana acum.

Cercetatorul Sterling Nesbitt spune ca paleontologii trebuie sa cercerteze straturi de sol din perioada Triassicului Mijlociu, unde ar putea fi gasite alte fosile de dinozauri, contemporani cu cel descoperit acum.

Simona Halep ar putea deveni patroană de club! E așteptată alături de două staruri de la FC Barcelona
O noua specie de dinozaur a fost identificata. Cantarea 2 tone si avea
O noua specie de dinozaur a fost identificata. Cantarea 2 tone si avea "coarne de extraterestru"

In Canada au fost identificate fosilele unui dinozaur urias, care cantarea 2 tone, avea 6 metri lungime si niste coarne amenintatoare. Specia, poreclita “dinozaurul cu coarne de extraterestru”, a trait in urma cu 80 de milioane de ani.

Paleontologii din Dallas au scos la lumina ramasitele unui monstru marin care a trait in urma cu 82 de milioane de ani. Mosasaurul arata ca un sapre urias si ar fi putut inghiti un om intr-o clipa.

VIDEO.A fost identificata o noua specie de dinozaur. Cum arata si cu ce se hranea fiorosul "Dracula"

O specie necunoscuta de dinozaur a fost identificata recent si a primit porecla de “dinozaurul Dracula”, din cauza aspectului sau ciudat.

Jocuri de culise în Coaliție. De ce nu îl vor liberalii pe Piedone la Primăria Capitalei. Ce se aștepată de la Cîrstoiu

În Coaliția de guvernare persistă incertitudinea legatăvde candidatul comun pentru Primăria Generală a Capitalei.

IKEA, acuzată că taie ilegal copaci din pădurile pe care le deține în România. „Parcelă cu parcelă rad tot”

O nouă investigație a voluntarilor de mediu vine cu acuzații grave la adresa producătorului de mobilă IKEA.

Raport CSAT | Care au fost principalele obiective ale serviciilor de informaţii ruse în România

Creşterea numărului incidentelor militare, atacuri cibernetice de sorginte rusă, posibilitatea infiltrării serviciilor secrete ruse în rândul refugiaţilor ucraineni, printre riscurile determinate de continuarea conflictului dintre Rusia şi Ucraina.