Fenomenul care nu se observa cu ochiul liber, explicat intr-un mod genial. Video-ul a facut mii de vizualizari pe Youtube

video

Se spune ca totul se roteste in Univers, de la galaxii, la stele si planete.

Gavin Free si Daniel Gruchy, producatorii canalului de youtube The Slow Mo Guys, aplica efectul de editare video "slow-motion" la secventa ce surprinde rotatia unei mingi scufundate in apa pentru a reda miscarea de rotatie a galaxiilor.

Videoclipul, publicat ieri pe canalul lor de youtube, a devenit deja viral, inregistrand peste 240 de mii de vizualizari.

Il poti vedea pe hotnews.ro!

Un asteroid se va apropia de Pamant in noaptea de Halloween. Anuntul facut de NASA

NASA a confirmat ca un asteroid urias va trece pe langa planeta noastra pe 31 octombrie, insa nu exista motive de ingrijorare, anunta oamenii de stiinta.

Cele mai spectaculoase imagini cu Pamantul, publicate pe Instagram de un astronaut. Cum se vede rasaritul soarelui din spatiu

Astronautul NASA Scott Kelly se afla in acest moment pe Statia Spatiala Internationala, intr-o misiune de un an. Ca sa pastreze legatura cu pamantul, barbatul este foarte activ pe retelele de socializare.

Anuntul facut de NASA in legatura cu asteroidul care se apropie de Pamant in acest weekend. Ce au descoperit despre meteorit

NASA a confirmat ca un asteroid urias se indreapta spre Pamant si va trece pe langa planeta noastra, in acest weekend.

Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață

Fostul președinte Ion Iliescu este oficial suspect în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie '90 pentru infracțiuni contra umanității.

Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom

La Slănic, în Prahova, craterul din centrul orașului s-a adâncit cu 20 de centimetri și nimeni nu poate spune dacă surparea se va opri.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.