Cercetătorii, optimiști în privința unui vaccin care tratează bolile terminale, datorită noii tehnologii ARNm

cercetatori

Oamenii de știință experimentează tehnologia vaccinului anti-COVID-19 ca o modalitate de a trata bolile terminale precum cancerul și HIV.

Acest lucru se datorează faptului că pandemia de coronavirus i-a împins pe oamenii de știință să creeze un prim vaccin de acest fel folosind ARNm sau o mică bucată din proteina spike a unei particule de coronavirus, pentru a crea un răspuns al sistemului imunitar care protejează împotriva infecției, transmite Business Insider.

Este o abordare pe care cercetătorii au studiat-o în ultimii 25 de ani.

În urma rezultatelor eficiente ale studiilor clinice și a milioane de vaccinări de succes cu vaccinuri anti-COVID-19 pe bază de ARNm, cercetătorii studiază acum modul în care descoperirea ar putea face loc pentru alte tratamente.

Studiu: Cât de eficient este, de fapt, vaccinul chinezesc Coronavac
Pedeapsa primită de doctorița din Suceava judecată pentru că a luat mită de la 280 de pacienți bolnavi de cancer în 20 de zile

Oamenii de știință de la Universitatea din Texas MD Anderson Cancer Center se pregătesc să studieze ARNm ca tratament pentru cancer.

Ei cred că ARNm ar putea fi utilizat pentru a preveni reapariția cancerului, potrivit dr. Van Morris, oncolog care conduce studiul clinic, într-un articol recent de pe site-ul MD Anderson.

În cadrul studiului, care se află în prezent la a doua fază, medicii testează pacienții cu cancer cărora li s-au eliminat tumorile și au trecut prin chimioterapie. Odată ce testele relevă celule canceroase care încă circulă prin corpul lor, cercetătorii creează cocktail-uri ARNm individualizate.

„Sperăm că, prin vaccinul personalizat, pregătim sistemul imunitar pentru a merge după celulele tumorale reziduale, a le elimina și a vindeca pacientul", a mai spus Morris.

Oamenii de știință de la Universitatea Scripps din California iau în calcul, de asemenea, la HIV, o infecție cu transmitere sexuală care afectează 1,2 milioane de oameni din întreaga lume, ca un candidat pentru un vaccin ARNm.

Oamenii de știință de la Universitatea Oxford care au colaborat cu AstraZeneca pentru a-și dezvolta vaccinul anti-COVID-19 lucrează acum la un vaccin pentru tratarea gonoreei, boală cu transmitere sexuală.

FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless
Câte persoane s-au infectat cu coronavirus, în România, după cea de-a doua doză de vaccin

Coordonatorul campaniei de vaccinare, Valeriu Gheorghiţă, a declarat că după cea de-a doua doză s-au infectat cu noul coronavirus 1.080 de persoane.

Studiu: Cât de eficient este, de fapt, vaccinul chinezesc Coronavac

Campania de vaccinare din Chile, bazată în principal pe vaccinul chinezesc Coronavac, a demonstrat o eficacitate de 56,5% împotriva Covid-19 la două săptămâni după administrarea celei de-a doua doze.

OMS nu recomandă administrarea unui vaccin diferit la rapel față de prima doză

Organizaţia Mondială a Sănătăţii a specificat încă o dată că, în lipsa unor „date adecvate”, nu poate să facă recomandări privind schimbarea vaccinului anti-Covid-19 între cele două doze.

AstraZeneca va menţiona în prospect trombozele ca posibil efect secundar al vaccinului anti-COVID

AstraZeneca a comunicat miercuri că este în colaborare cu autoritățile de reglementare europene și britanice pentru a modifica informațiile privind vaccinul său anti-COVID-19, potrivit Reuters.

Țările europene analizează administrarea unui alt ser la rapel, în cazul persoanelor vaccinate cu AstraZeneca

Mai multe ţări europene analizează combinarea vaccinurilor pentru Covid-19, la persoane care au primit prima doză de vaccin al AstraZeneca.

Cine sunt politicienii cu dosare penale care candidează la alegerile locale. La Iași, primarul Mihai Chirica are 4 dosare

Acuzațiile procurorilor și dosarele penale întocmite pe numele lor nu îi țin pe politicieni departe de funcții.

Situație de urgență în Slănic Prahova, după surparea străzii din centru. Localitatea stă pe un uriaș zăcământ de sare

Este alertă în Slănic Prahova, după ce o stradă din centrul orașului a început să se surpe. Zeci de oameni din blocurile din apropiere au fost evacuați, iar circulația în zonă este oprită.

STENOGRAME din cazul discipolului lui Bivolaru. Cum și-a mințit o victimă că a salvat-o de la moarte deblocând o chakră

Un instructor de yoga din București, considerat discipol al lui Gregorian Bivolaru, este acuzat fapte grave.