Cercetătorii olandezi au învățat albinele cum să depisteze infecțiile cu coronavirus: ”Este o idee bună”

albine

Cercetătorii olandezi au antrenat albinele să adulmece probele care conțin coronavirus, reducând timpul de așteptare pentru rezultatele testelor, au spus experții.

Pentru instruirea insectelor, oamenii de știință de la Universitatea Wageningen din Olanda le-au dat apă dulce ca recompensă pentru identificarea probelor de virus. Albinele, care au un simț al mirosului acut, nu au primit nici o recompensă pentru că au arătat cercetătorilor probe neinfectate, potrivit nypost.com.

Oamenii de știință au descoperit că au identificat un rezultat pozitiv al testului în câteva secunde

În schimb, poate dura ore sau zile pentru a obține un rezultat convențional al testului COVID-19. Metoda albinelor este, de asemenea, ieftină, ceea ce o face utilă pentru țările în care testele sunt greu de găsit, au spus cercetătorii.

everest
Covid-19 ”a ajuns” și pe Muntele Everest. Nepalul, în situație critică din cauza infectării alpiniștilor
Criminalul a folosit „un nivel de deghizare fără precedent”. Noi detalii despre crima de la Brăila

„Adunăm albine obișnuite de la un apicultor și punem albinele în hamuri”, a spus Wim van der Poel, profesor de virusologie care a luat parte la proiect.

Dar unii experți se îndoiesc că tehnica va înlocui formele standard de testare COVID-19 în curând.

„Este o idee bună, dar aș prefera să fac teste folosind instrumentele clasice de diagnostic decât să folosesc albinele pentru aceasta. Sunt un mare iubitor de albine, dar aș folosi albinele în alte scopuri decât detectarea COVID-19”, spune Dirk de Graaf, profesor care studiază albinele la Universitatea Ghent din Belgia.

NEWS ALERT Ianis Hagi și-a dat acordul să semneze și se pregătește pentru transfer!
Anchetatori americani: China se pregătește de șase ani pentru al Treilea Război Mondial cu arme biologice

Oamenii de știință chinezi s-au pregătit pentru un al treilea război mondial cu arme biologice și genetice, inclusiv coronavirus, în ultimii șase ani, potrivit unui document obținut de anchetatorii americani, scrie Daily Mail.

Sezonul de alpinism de pe Everest este amenințat de un focar de coronavirus în rândul alpinistilor, dar oficialii din țară refuză să recunoască că situația se agravează.

Un oraș din Japonia a cheltuit fondurile Covid pentru a construi o statuie uriașă în formă de calamar. FOTO

Un oraș de coastă din vestul Japoniei a folosit o parte din fondurile de ajutor pentru coronavirus pe care i le-a dat guvernul pentru a construi o statuie a unui calamar uriaș, în speranța de a stimula turismul.

Poate fi atinsă imunitatea colectivă? Cercetătorii spun că virusul nu va dispărea

Imunitatea de turmă nu va fi atinsă prea curând sau poate chiar niciodată, în condițiile tot mai puține persoane sunt dispuse să se vaccineze, au declarat oameni de știință și experți în sănătate publică pentru New York Times.

Kamala Harris a strâns 81 de milioane de dolari din donații în primele 24 de ore de la anunțul privind înscrierea în cursă

Vicepreședintele SUA Kamala Harris are sprijinul unui număr suficient de delegați democrați pentru a câștiga nominalizarea partidului pentru președinție, conform estimării delegaților CNN.

Liderii PSD și PNL analizează un plan de măsuri prin care să ajusteze deficitul bugetar, pentru a evita sancțiuni

Liderii coaliției de la guvernare s-au reunit în ședință, după ce oficialii Comisiei Europene le-au transmis că este nevoie de soluții concrete pentru a scădea cheltuielile statului.

Directorul unei Case de Cultură a Studenţilor din Argeş, reţinut pentru viol. A avut o relaţie cu o adolescentă de 16 ani

Un bărbat de 42 de ani, director al unei Case de Cultură a Studenţilor din Argeş, este cercetat pentru viol, fiind reţinut, după ce, timp ce câteva luni, a întreţinut relaţii sexuale cu o fată de 16 ani.