Bărbatul cu cel mai vechi ADN din America de Nord. Se trage dintr-un personaj mitologic

Bărbatul cu cel mai vechi ADN din America de Nord

Un indian american din statul Montana are ceea ce s-ar putea numi "cel mai longeviv ADN" din America de Nord , potrivit presei locale

Dupǎ ce și-a făcut un test ADN, Darrell sau cum este poreclit “Dusty” Crawford , a descoperit faptul cǎ strǎmoșii lui au fost ȋn America ȋncǎ de acum peste 17 mii de ani, scrie ziarul “ The Great Falls Tribute” din Montana citat de LiveScience.

Institutul de Cercetare Celularǎ (CRI) a urmǎrit originile lui Crawford cu 55 de generaţii ȋn urmǎ, probabilitatea fiind de 99%, un rezultat cu totul și cu totul surprinzǎtor avậnd ȋn vedere faptul cǎ arborele genealogic al unei familii poate extrem de complicat.

Testul a dezvǎluit și originile strǎmoșilor lui Crawford: aceştia vin din insulele Pacificului. Apoi, ei au traversat oceanul spre coasta Americii de Sud și în cele din urmă au trecut în cea de Nord.

De asemenea, Institutul a studiat ADN-ul mitocondrial al lui Crawford, materialul genetic ce este transmis din partea mamei. Analiza a demostrat faptul cǎ bǎrbatul are un ADN mitocondrial cu haplotip B2.

Jan Karbaat
Scandalul medicului olandez care a făcut în total 71 de copii. Ce au dezvăluit testele ADN

Acesta este foarte întâlnit printre indienii din America de Nord. Aceste grupuri îşi revendică originea de la patru strǎmoși mitici de sex feminin: Ina, Chei, Ai si Sachi . Bǎrbatul ar fi un descendent al Inei.

“ Ȋn zilele noastre, aceastǎ linie genealogică este gǎsitǎ doar la indienii americani , mai ales pe coasta de est Americii de Nord”, afirmă cercetătorii de la CRI.

Ȋn concluzie, genele lui Darrell Crawford se potrivesc ȋn proporţie de 83% cu ADN-ul indienilor americani. Restul de 17 % indică diversitatea originilor sale : 10% european , aproximativ 6 % asiatic și 1% african.

FOTO În așteptarea verdictului de la TAS, Simona Halep și-a făcut o schimbare de look îndrăzneață
Oamenii de ştiinţă vor analiza ADN-ul lui Leonardo da Vinci. Ce speră să descopere

Joi s-au împlinit 500 de ani de la moartea lui Leonardo da Vinci. Pentru a marca evenimentul, în oraşul său natal a fost expusă pentru prima oară o şuviţă din părul artistului

Testarea ADN autorizată de o instanţă din Olanda a confirmat vineri că un medic olandez controversat, care a decedat în 2017, a utilizat propriul material biologic pentru a insemina zeci de femei, care au devenit mamele a 49 de persoane.

Bărbați gemeni obligați să plătească pensii aceluiași copil. Ce au arătat testele ADN

Doi bărbaţi brazilieni, gemeni, care obişnuiau să facă adeseori schimb de identitate, au ajuns într-o situaţie ingrată, după ce un judecător i-a condamnat să plătească pensii alimentare aceluiaşi copil, pe care niciunul dintre ei nu doreşte.

Ucraina a început să vâneze luptători ruși peste tot în lume: „Suntem prezenți oriunde putem să slăbim interesele Rusiei”

Forțele ucrainene vânează luptători ruși în întreaga lume, iar Kievul spune că acțiunile sale împotriva Rusiei în străinătate se desfășoară "în cadrul dreptului internațional".

Pedepsele primite de huliganii protestelor anti-pandemie din Piața Unirii. Decizia Curții de Apel București

Curtea de Apel București a condamnat definitiv 12 dintre huliganii care, în urmă cu trei ani, au atacat forțele de ordine în timpul protestelor ce vizau măsurile impuse de autorități în pandemie.

Mascații ar fi greșit din nou adresa. Un bărbat susține că au intrat peste el în timp ce dormea. „Mi-au pus pistolul la cap”

Un bărbat din Reşiţa susţine că s-a trezit cu poliţiştii de la trupele speciale la uşă, în dimineaţa de 23 februarie, şi că aceştia l-au pus pe burtă, i-au pus pistolul la cap şi l-au ameninţat în faţa copilului său, care are patru ani.