Toate panzele sus. Vant la pupa pentru comertul cu iahturi, in plina criza
UPDATE: Daca unele sectoare din economie risca sa se scufunde, comertul cu iahturi de lux, dar si cu ambarcatiuni mai ieftine, se mentine pe linia de plutire.
La Salonul International deschis astazi in Bucuresti, cateva zeci de expozanti sfideaza recesiunea. Fie ca vorbim despre nave ultra-usoare sau veliere, pretul e acelasi ca in Franta, Italia sau Austria.
Exista in continuare piata pentru tot ce inseamna relaxare pe ... valuri. Sunt clienti cu bani, sedusi de yachturi care pleaca de la 30.000 de euro.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Nu subestimati puterea de seductie a pachetelor speciale, nici pentru cei care-si permiteau sa cumpere asa ceva si acum doi ani, si acum un an, si probabil isi vor permite si la anul. De exemplu, cumparand orice yacht care costa peste 50.000 de euro se ofera sase saptamani de cursuri de navigatie si spatiu de docare intr-un port de lux, timp de un an, care ar fi costat 3500 de euro.
Aici, clientul e om de afaceri doritor de confort. La polul opus e aventurierul, tentat cu ambarcatiuni ultrausoare, vandute cu 15% mai putin, fata de pretul de catalog. Un caiac demontabil costa 2900 de lei.
Dincolo de echipamente, avem si dovada ca pasiunea se poate transforma in performanta: in premiera, un echipaj de amatori roman va concura in Cupa Transatlantica de la finele acestui an.