Romania zilelor noastre:autoritatile nu au reusit inca sa repare un pod rupt de inundatii acum 7 ani

×
Codul embed a fost copiat

De sapte ani, prima cale ferata din Romania, Bucuresti - Giurgiu, a devenit o amintire. Oficialii n-au reusit sa repare un pod peste Arges, rupt de inundatii in 2005.

Oamenii merg pe rute ocolitoare si platesc mai mult pe transport, asa cum se intampla si cu marfurile, dar cui ii pasa? Europenii sunt gata sa ne dea bani pentru reparatii, insa responsabilii nici macar n-au organizat licitatia ca sa atribuie lucrarile.

Un hau, asta s-a ales de prima cale ferata din Romania. Inundatiile din 2005 au rupt podul peste Arges din Gradistea, iar de atunci mersul cu trenul la Bucuresti a devenit un vis frumos.

Autoritatile ar fi putut sa se foloseasca de structura deja existenta, ridicata pe vremea comunismului. Numai ca, timp de sapte ani, nu s-a intamplat nimic. Acum sase luni, Guvernul anunta cu mandrie ca din fonduri europene vom termina podul vital pentru intreaga zona. Fara el, nu se mai apoate ajunge cu trenul din Giurgiu in Bucuresti.

Viaducte noi, protectii pentru maluri, instalatii de semnalizare, toate sunt prevazute in proiectul noului pod, pe care nimeni nu se grabeste sa-l duca la bun sfarsit. Mii de oameni au ramas rupti de lume. Multi au serviciul in Capitala si, de cand nu mai merge trenul, nu mai stiu cum sa faca naveta.

Citește și
CFR
Romania, te iubesc! Activele CFR-ului, vandute bucata cu bucata, la preturi de 50 de ori mai mici

Dar oficialilor nu le pasa de necazurile oamenilor si nu se grabesc sa termine podul.

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Din cauza furturilor tot mai dese de la magistrale CFR, trenurile au intarzieri de zeci de minute
Din cauza furturilor tot mai dese de la magistrale CFR, trenurile au intarzieri de zeci de minute

Calatorii care merg astazi cu trenul de la Timisoara la Bucuresti, trebuie sa stie ca toate cursele vor avea intarzieri de pana la o ora.

Romania, te iubesc! Activele CFR-ului, vandute bucata cu bucata, la preturi de 50 de ori mai mici
Romania, te iubesc! Activele CFR-ului, vandute bucata cu bucata, la preturi de 50 de ori mai mici

Societatea Feroviara de Turism, care aduna cele mai importante active ale CFR, a strans si datorii istorice ce au atras executii silite pe banda rulanta.

Romania, te iubesc! Cum a vandut CFR-ul un hotel de milioane de euro pe cateva zeci de mii
Romania, te iubesc! Cum a vandut CFR-ul un hotel de milioane de euro pe cateva zeci de mii

Hotelul Astoria din Gara de Nord, care valora pe piata libera milioane de euro si care a apartinut ceferistilor timp de 56 de ani, a fost vandut in urma unei executari silite cu cateva zeci de mii de euro.

Recomandări
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern

Candidatul comun pentru alegerile prezidențiale de anul viitor este pus sub semnul întrebării în noul Executiv.

Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”
Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”

România exportă din nou energie, produsă acum din centralele eoliene, afirmă ministrul de resort Sebastian Burduja, care pledează pentru acest tip de energie verde. Apa din lacurile de acumulare, pentru energia hidro, trebuie păstrată, spune el.

Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului
Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului

Apărarea și securitatea României nu sunt amenințate de Aliați și parteneri, spune răspicat MApN, care dezminte astfel dezinformările apărute pe tema modificărilor legislative în ceea ce privește apărarea spațiului aerian național împreună cu NATO.