Romania zilelor noastre:autoritatile nu au reusit inca sa repare un pod rupt de inundatii acum 7 ani
De sapte ani, prima cale ferata din Romania, Bucuresti - Giurgiu, a devenit o amintire. Oficialii n-au reusit sa repare un pod peste Arges, rupt de inundatii in 2005.
Oamenii merg pe rute ocolitoare si platesc mai mult pe transport, asa cum se intampla si cu marfurile, dar cui ii pasa? Europenii sunt gata sa ne dea bani pentru reparatii, insa responsabilii nici macar n-au organizat licitatia ca sa atribuie lucrarile.
Un hau, asta s-a ales de prima cale ferata din Romania. Inundatiile din 2005 au rupt podul peste Arges din Gradistea, iar de atunci mersul cu trenul la Bucuresti a devenit un vis frumos.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Autoritatile ar fi putut sa se foloseasca de structura deja existenta, ridicata pe vremea comunismului. Numai ca, timp de sapte ani, nu s-a intamplat nimic. Acum sase luni, Guvernul anunta cu mandrie ca din fonduri europene vom termina podul vital pentru intreaga zona. Fara el, nu se mai apoate ajunge cu trenul din Giurgiu in Bucuresti.
Viaducte noi, protectii pentru maluri, instalatii de semnalizare, toate sunt prevazute in proiectul noului pod, pe care nimeni nu se grabeste sa-l duca la bun sfarsit. Mii de oameni au ramas rupti de lume. Multi au serviciul in Capitala si, de cand nu mai merge trenul, nu mai stiu cum sa faca naveta.
Dar oficialilor nu le pasa de necazurile oamenilor si nu se grabesc sa termine podul.