Protest pe două roți, la Oradea: ”Pe patru roți nu putem, avem nevoie de autostradă”
Un marş pe două roţi ca să atragă atenţia că abia circulă pe 4 roţi.
Este iniţiativa unor şoferi din Oradea, care s-au săturat să aştepte ca autostrada Transilvania să fie gata.
Oamenii au protestat în speranţa că vor fi auziţi şi cineva va pune totuşi lucrurile în mişcare.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Pe patru roți nu pute... O autostradă este mai mult decât necesară, nu este un moft", spune un bibiclist.
Bicicliştii au pedalat aproximativ 30 de kilometri, din centrul oraşului Oradea, până la un pilon abandonat al autostrăzii Transilvania.
Istvan Csomortanyi, preşedintele PPMT Bihor: "Într-un an vom ajunge în situaţia penibilă când autostrada dinspre Europa va ajunge până la Borş. Noi n-am reuşit din 2004 să predăm niciun kilometru. Încet- încet vom ajunge în situaţia în care vom ajunge la Cluj mai uşor pe două roţi decât cu maşina."
Ioan Lucian, preşedintele UNPR: "Am trăit începuturi de poveste legate de Autostrada Transilvania de vreo 17 ori, adică de 17 ori, 17 miniştri ai transporturilor şi nu s-a realizat."
Oamenii cer să fie reluate lucrările la tronsonul Suplacu de Barcău - Borş.
Vasile Fonoage, Comisia de Transport a UNPR: "Suntem în ceasul al 12-lea privind execuţia lucrărilor la Autostrada Transilvania, pentru că deja valorile de trafic au crescut îngrijorător şi se circulă pe multe tronsoane din drumurile naţionale bară la bară."
Înainte de a porni la drum, organizatorii marşului au trecut şi pe la Prefectura.
Construcţia Autostrăzii Transilvania a început în 2007, dar a fost întreruptă în 2013, când a fost reziliat contractul cu Bechtel. În acel moment, stadiul lucrărilor era la aproximativ 70%.