Problema traficului in Bucuresti: multe solutii puse prost in practica!

×
Codul embed a fost copiat

Cum poti sa le faci in ciuda soferilor obligati zilnic la un trafic de cosmar? Le arati ca ar fi solutii pentru o circulatie lejera, alegi apoi zonele cele mai aglomerate si-ncepi sa construiesti acolo noi artere spatioase pe care insa nu le mai termini.

Bucurestiul are deja nenumarate exemple. Motivele sunt diferite: de la proiecte intocmite prost si subevaluate, pana la exproprieri neluate in calcul.

Prelungirea strazii Doamna Ghica pana la piata Delfinului este un bulevard nou intre arterele Colentina si Pantelimon. S-au montat pana si stalpii de iluminat, trotuarele sunt luna, iar podul peste calea ferata este facut si el pe jumatate. In rest, buruieni.

Daca in oras sunt strazi unde carosabilul nu se spala niciodata, pe aici masina trece zilnic. Edilii sustin ca lucrarea a costat 18 milioane de lei, in baza unui proiect gresit care nu a luat in calcul multe investitii costisitoare in subteran. Constructorul a terminat banii si s-a oprit.

Situatie si mai ciudata pe Bulevardul Tudor Vladimirescu, in sectorul 5. Dublarea la patru benzi s-a impotmolit in exproprieri. Santierul a inceput, desi nu toti proprietarii fusesera despagubiti. Primaria asteapta acum o hotarare de Guvern pentru continuarea exproprierilor.

Citește și
Emil Boc
Emil Boc a gasit solutia pentru constructorii de autostrazi: biciul!

Iar in sectorul 4, Bulevardul Constantin Brancoveanu, largit, are la capat 200 metri de pamant. Autoritatile vor sa ridice aici o parcare supraetajata si n-ar mai fi mai turnat restul de asfalt ca sa nu il sparga dupa aceea din nou.

Articol recomandat de sport.ro
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"
Citește și...
Romania, pe locul 110 in lume la infrastructura. Zimbabwe, peste noi!
Romania, pe locul 110 in lume la infrastructura. Zimbabwe, peste noi!

Principalul avantaj al Romaniei in lupta globala cu toate celelalte state pentru a atrage investitorii straini si pentru a atinge statutul de economie competitiva este faptul ca este un stat cu o populatie mare.

Emil Boc a gasit solutia pentru constructorii de autostrazi: biciul!
Emil Boc a gasit solutia pentru constructorii de autostrazi: biciul!

Numai cu biciul autoritatilor in spate se face treaba in Romania! Premierul a demonstrat ca lucrarile la drumuri pot avansa, chiar daca nu cum ne-am dori noi, cand constructorii sunt supravegheati indeaproape.

Berceanu: FMI nu ne da voie sa continuam investitiile in infrastructura
Berceanu: FMI nu ne da voie sa continuam investitiile in infrastructura

Fondul Monetar International nu este de acord cu continuarea investitiilor in autostrazi si drumuri finantate cu fonduri ale Bancii Europene pentru Investitii.

Recomandări
ANM a prelungit avertizările de vreme rea: vânt puternic, ninsori și viscol. HARTĂ
ANM a prelungit avertizările de vreme rea: vânt puternic, ninsori și viscol. HARTĂ

Administrația Națională de Meteorologie a emis o informare meteorologică și mai multe atenționări și avertizări Cod Galben și Cod Portocaliu, ce vizează intensificări ale vântului, ninsori, polei și viscol, în mare parte din țară.

Volodimir Zelenski ar urma să facă o concesie majoră pentru pace în Ucraina
Volodimir Zelenski ar urma să facă o concesie majoră pentru pace în Ucraina

Rusia a lovit fără milă blocuri de locuințe, chiar și în ziua de Crăciun. Valul de drone și rachete a ucis joi cel puțin 5 oameni și a rănit zeci, în mai multe orașe ucrainene.

Plan Roșu de Intervenție activat, în urma unui accident între 10 mașini, în județul Olt. 27 de persoane implicate
Plan Roșu de Intervenție activat, în urma unui accident între 10 mașini, în județul Olt. 27 de persoane implicate

Un accident de amploare s-a produs pe Drumul Expres 12, în zona localității Optași Măgura, județul Olt, unde 10 autoturisme au fost implicate într-o coliziune în care se aflau aproximativ 27 de persoane.