Problema traficului in Bucuresti: multe solutii puse prost in practica!
Cum poti sa le faci in ciuda soferilor obligati zilnic la un trafic de cosmar? Le arati ca ar fi solutii pentru o circulatie lejera, alegi apoi zonele cele mai aglomerate si-ncepi sa construiesti acolo noi artere spatioase pe care insa nu le mai termini.
Bucurestiul are deja nenumarate exemple. Motivele sunt diferite: de la proiecte intocmite prost si subevaluate, pana la exproprieri neluate in calcul.
Prelungirea strazii Doamna Ghica pana la piata Delfinului este un bulevard nou intre arterele Colentina si Pantelimon. S-au montat pana si stalpii de iluminat, trotuarele sunt luna, iar podul peste calea ferata este facut si el pe jumatate. In rest, buruieni.
Daca in oras sunt strazi unde carosabilul nu se spala niciodata, pe aici masina trece zilnic. Edilii sustin ca lucrarea a costat 18 milioane de lei, in baza unui proiect gresit care nu a luat in calcul multe investitii costisitoare in subteran. Constructorul a terminat banii si s-a oprit.
Situatie si mai ciudata pe Bulevardul Tudor Vladimirescu, in sectorul 5. Dublarea la patru benzi s-a impotmolit in exproprieri. Santierul a inceput, desi nu toti proprietarii fusesera despagubiti. Primaria asteapta acum o hotarare de Guvern pentru continuarea exproprierilor.
Iar in sectorul 4, Bulevardul Constantin Brancoveanu, largit, are la capat 200 metri de pamant. Autoritatile vor sa ridice aici o parcare supraetajata si n-ar mai fi mai turnat restul de asfalt ca sa nu il sparga dupa aceea din nou.