Problema traficului in Bucuresti: multe solutii puse prost in practica!
Cum poti sa le faci in ciuda soferilor obligati zilnic la un trafic de cosmar? Le arati ca ar fi solutii pentru o circulatie lejera, alegi apoi zonele cele mai aglomerate si-ncepi sa construiesti acolo noi artere spatioase pe care insa nu le mai termini.
Bucurestiul are deja nenumarate exemple. Motivele sunt diferite: de la proiecte intocmite prost si subevaluate, pana la exproprieri neluate in calcul.
Prelungirea strazii Doamna Ghica pana la piata Delfinului este un bulevard nou intre arterele Colentina si Pantelimon. S-au montat pana si stalpii de iluminat, trotuarele sunt luna, iar podul peste calea ferata este facut si el pe jumatate. In rest, buruieni.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Daca in oras sunt strazi unde carosabilul nu se spala niciodata, pe aici masina trece zilnic. Edilii sustin ca lucrarea a costat 18 milioane de lei, in baza unui proiect gresit care nu a luat in calcul multe investitii costisitoare in subteran. Constructorul a terminat banii si s-a oprit.
Situatie si mai ciudata pe Bulevardul Tudor Vladimirescu, in sectorul 5. Dublarea la patru benzi s-a impotmolit in exproprieri. Santierul a inceput, desi nu toti proprietarii fusesera despagubiti. Primaria asteapta acum o hotarare de Guvern pentru continuarea exproprierilor.
Iar in sectorul 4, Bulevardul Constantin Brancoveanu, largit, are la capat 200 metri de pamant. Autoritatile vor sa ridice aici o parcare supraetajata si n-ar mai fi mai turnat restul de asfalt ca sa nu il sparga dupa aceea din nou.