Problema traficului in Bucuresti: multe solutii puse prost in practica!

×
Codul embed a fost copiat

Cum poti sa le faci in ciuda soferilor obligati zilnic la un trafic de cosmar? Le arati ca ar fi solutii pentru o circulatie lejera, alegi apoi zonele cele mai aglomerate si-ncepi sa construiesti acolo noi artere spatioase pe care insa nu le mai termini.

Bucurestiul are deja nenumarate exemple. Motivele sunt diferite: de la proiecte intocmite prost si subevaluate, pana la exproprieri neluate in calcul.

Prelungirea strazii Doamna Ghica pana la piata Delfinului este un bulevard nou intre arterele Colentina si Pantelimon. S-au montat pana si stalpii de iluminat, trotuarele sunt luna, iar podul peste calea ferata este facut si el pe jumatate. In rest, buruieni.

Daca in oras sunt strazi unde carosabilul nu se spala niciodata, pe aici masina trece zilnic. Edilii sustin ca lucrarea a costat 18 milioane de lei, in baza unui proiect gresit care nu a luat in calcul multe investitii costisitoare in subteran. Constructorul a terminat banii si s-a oprit.

Situatie si mai ciudata pe Bulevardul Tudor Vladimirescu, in sectorul 5. Dublarea la patru benzi s-a impotmolit in exproprieri. Santierul a inceput, desi nu toti proprietarii fusesera despagubiti. Primaria asteapta acum o hotarare de Guvern pentru continuarea exproprierilor.

Citește și
Emil Boc
Emil Boc a gasit solutia pentru constructorii de autostrazi: biciul!

Iar in sectorul 4, Bulevardul Constantin Brancoveanu, largit, are la capat 200 metri de pamant. Autoritatile vor sa ridice aici o parcare supraetajata si n-ar mai fi mai turnat restul de asfalt ca sa nu il sparga dupa aceea din nou.

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Romania, pe locul 110 in lume la infrastructura. Zimbabwe, peste noi!
Romania, pe locul 110 in lume la infrastructura. Zimbabwe, peste noi!

Principalul avantaj al Romaniei in lupta globala cu toate celelalte state pentru a atrage investitorii straini si pentru a atinge statutul de economie competitiva este faptul ca este un stat cu o populatie mare.

Emil Boc a gasit solutia pentru constructorii de autostrazi: biciul!
Emil Boc a gasit solutia pentru constructorii de autostrazi: biciul!

Numai cu biciul autoritatilor in spate se face treaba in Romania! Premierul a demonstrat ca lucrarile la drumuri pot avansa, chiar daca nu cum ne-am dori noi, cand constructorii sunt supravegheati indeaproape.

Berceanu: FMI nu ne da voie sa continuam investitiile in infrastructura
Berceanu: FMI nu ne da voie sa continuam investitiile in infrastructura

Fondul Monetar International nu este de acord cu continuarea investitiilor in autostrazi si drumuri finantate cu fonduri ale Bancii Europene pentru Investitii.

Recomandări
De ce depinde soarta negocierilor pentru formarea noului Guvern. Răspunsul pe care îl așteaptă fiecare partid din coaliție
De ce depinde soarta negocierilor pentru formarea noului Guvern. Răspunsul pe care îl așteaptă fiecare partid din coaliție

Începe o săptămână de foc pentru partidele pro-europene care negociază formarea noului Guvern. Liderii PSD, PNL, USR și UDMR se vor reuni pentru a discuta despre programul comun de guvernare, pe baza datelor din buget.

Iarna începe să-și intre în drepturi. Zonele în care este anunțat viscol. Vântul va bate cu până la 120 de km/h
Iarna începe să-și intre în drepturi. Zonele în care este anunțat viscol. Vântul va bate cu până la 120 de km/h

Iarna pare că își intră în drepturi, cel puțin la altitudini mari. Meteorologii anunță că, de la ora 10:00, până marți seara, la ora 21:00, în zona de munte va bate vântul cu până la 90 de km pe oră.

Acum 35 de ani, la Timișoara, s-a strigat pentru prima dată „Libertate”. Cum a început Revoluția din decembrie 1989
Acum 35 de ani, la Timișoara, s-a strigat pentru prima dată „Libertate”. Cum a început Revoluția din decembrie 1989

Ziua de 16 decembrie 1989 a rămas în istorie ca reprezentând începutul sfârşitului pentru regimul condus de Nicolae Ceauşescu.