Problema traficului in Bucuresti: multe solutii puse prost in practica!

×
Codul embed a fost copiat

Cum poti sa le faci in ciuda soferilor obligati zilnic la un trafic de cosmar? Le arati ca ar fi solutii pentru o circulatie lejera, alegi apoi zonele cele mai aglomerate si-ncepi sa construiesti acolo noi artere spatioase pe care insa nu le mai termini.

Bucurestiul are deja nenumarate exemple. Motivele sunt diferite: de la proiecte intocmite prost si subevaluate, pana la exproprieri neluate in calcul.

Prelungirea strazii Doamna Ghica pana la piata Delfinului este un bulevard nou intre arterele Colentina si Pantelimon. S-au montat pana si stalpii de iluminat, trotuarele sunt luna, iar podul peste calea ferata este facut si el pe jumatate. In rest, buruieni.

Daca in oras sunt strazi unde carosabilul nu se spala niciodata, pe aici masina trece zilnic. Edilii sustin ca lucrarea a costat 18 milioane de lei, in baza unui proiect gresit care nu a luat in calcul multe investitii costisitoare in subteran. Constructorul a terminat banii si s-a oprit.

Situatie si mai ciudata pe Bulevardul Tudor Vladimirescu, in sectorul 5. Dublarea la patru benzi s-a impotmolit in exproprieri. Santierul a inceput, desi nu toti proprietarii fusesera despagubiti. Primaria asteapta acum o hotarare de Guvern pentru continuarea exproprierilor.

Citește și
Emil Boc
Emil Boc a gasit solutia pentru constructorii de autostrazi: biciul!
VIDEO. Scene șocante: un deținut se furișează în spatele unei tinere și își dă pantalonii jos. Ce a urmat

Iar in sectorul 4, Bulevardul Constantin Brancoveanu, largit, are la capat 200 metri de pamant. Autoritatile vor sa ridice aici o parcare supraetajata si n-ar mai fi mai turnat restul de asfalt ca sa nu il sparga dupa aceea din nou.

Articol recomandat de sport.ro
Dorinel Munteanu și-a bruscat un jucător: ”Trebuia să fiu și mai dur! Nu s-a uitat la mine!”
Dorinel Munteanu și-a bruscat un jucător: ”Trebuia să fiu și mai dur! Nu s-a uitat la mine!”
Citește și...
Romania, pe locul 110 in lume la infrastructura. Zimbabwe, peste noi!
Romania, pe locul 110 in lume la infrastructura. Zimbabwe, peste noi!

Principalul avantaj al Romaniei in lupta globala cu toate celelalte state pentru a atrage investitorii straini si pentru a atinge statutul de economie competitiva este faptul ca este un stat cu o populatie mare.

Emil Boc a gasit solutia pentru constructorii de autostrazi: biciul!
Emil Boc a gasit solutia pentru constructorii de autostrazi: biciul!

Numai cu biciul autoritatilor in spate se face treaba in Romania! Premierul a demonstrat ca lucrarile la drumuri pot avansa, chiar daca nu cum ne-am dori noi, cand constructorii sunt supravegheati indeaproape.

Berceanu: FMI nu ne da voie sa continuam investitiile in infrastructura
Berceanu: FMI nu ne da voie sa continuam investitiile in infrastructura

Fondul Monetar International nu este de acord cu continuarea investitiilor in autostrazi si drumuri finantate cu fonduri ale Bancii Europene pentru Investitii.

Recomandări
Ciolacu anunță că
Ciolacu anunță că "nu este nevoie de legislaţie suplimentară" pentru ca Iohannis să candideze la Senat. Mesaj pentru PNL

Premierul Marcel Ciolacu a declarat, sâmbătă, la Cluj, că nu crede că este nevoie de legislaţie suplimentară pentru ca preşedintele Klaus Iohannis să poată candida pentru un post de parlamentar.

Măsură radicală luată în Ungaria. Locul de care nimeni nu mai are voie să se apropie după ce Dunărea a atins un nivel record
Măsură radicală luată în Ungaria. Locul de care nimeni nu mai are voie să se apropie după ce Dunărea a atins un nivel record

Potrivit autorităților ungare, Dunăre a atins nivelul maxim în sâmbătă dimineața, la ora locală 07:00. Atunci ar fi măsurat în jur de 8,5 metri, iar polițiștii de aici estimau, vineri, o creștere de aproximativ 40-50 centimetri.

România va intra într-un proces de ajustare fiscal-bugetară din 2025. Reguli
România va intra într-un proces de ajustare fiscal-bugetară din 2025. Reguli "mult mai stricte" pentru gestionarea finanţelor

România va intra într-un proces de ajustare fiscal-bugetară, începând din 2025, iar regulile pentru gestionarea finanţelor ţării vor fi mult mai stricte, a anunţat, vineri seara, ministrul Finanţelor, Marcel Boloş.