Pastele cailor, noul termen la care vom avea si noi o autostrada
Dupa ce saptamana trecuta Ministerul Transporturilor a rupt contractul cu firma Colas, pentru terminarea Autostrazii Soarelui, astazi oficialii au facut primul pas pentru inca o reziliere de rasunet: tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti.
Ministerul Transporturilor a trimis o prima notificare de reziliere a contractului pentru tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti, deoarece constructorul, consortiului romanesc UMB Spedition, Pa&Co International, Euroconstruct Trading '98 si Tehnostrade a parasit santierul, cerand majorarea pretului cu 47%.
"Este o notificare prealabila pentru rezilierea contractului pentru Moara Vlasiei - Ploiesti. Constructorul a parasit santierul si solicita majorarea pretului cu 47%", a declarat luni ministrul transporturilor, Anca Boagiu.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Ea a adaugat ca, potrivit unei analize a Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), in luna august vor fi selectati noi constructori.
Autostrada Soarelui nu va ajunge pana la mare. Cel putin pana in 2013
Firma UMB Spedition este detinuta de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, firma Pa&Co International este controlata de Costel Casuneanu, iar Euroconstruct Trading '98 de Dan Besciu.
Tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti are o lungime de 42,5 kilometri. Consortiul a castigat licitatia pentru construirea segmentului de autostrada in 2006, iar valoarea initiala a contractului a fost de 702,58 de milioane de lei, fara TVA.
Ulterior, in 2009, valoarea lucrarilor a crescut cu 25%, la 883,7 milioane lei, fara TVA, contractul fiind finantat de la bugetul de stat.
"Antreprenorul nu a mai executat lucrari pe sectorul de drum in cauza de mai bine de 16 luni, demobilizand resursele necesare. Incalcarea prevederilor contractuale prin abandonarea lucrarilor conduce la rezilierea contractului de catre Beneficiar in conformitate cu prevederile contractuale", se arata intr-un comunicat al CNADNR.
CNADNR estimeaza ca, in termen de o luna, va finaliza revizuirea proiectului si pregatirea documentatiei de atribuire pentru lansarea unei noi licitatii.
Sursa: Pro TV
Etichete: companii, contracte, autostrazi, autostrada bucuresti ploiesti, CNADR,
Dată publicare:
18-04-2011 14:24