O calatorie cu trenul din Bucuresti in Constanta va dura 6 ore si in 2010
Si nu veti fi despagubiti. Lucrarile la calea ferata ar fi trebuit sa fie gata in primavara, dar, surpriza, aflati ca acest lucru este imposibil. Muncitorii aproape ca au disparut de pe santiere. In primul rand, pentru ca nu si-au primit banii.
Mai incet ca pe vremea locomotivelor cu aburi, asa trec acum garniturile de tren pe calea ferata de la Bucuresti la Constanta. Dupa trei ani de la inceperea lucrarilor de reabilitare, santierul e abia la jumatate. Mai sunt inca de construit linii pe zeci de kilometri, insa cu cine?
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Nu doar banii creeaza probleme, ci si birocratia. Intr-un punct, constructorul sta dupa o hartie prin care compania de drumuri si CFR isi dau acordul pentru a se putea lucra in zona de protectie a autostrazii.
Singura compensatie pentru cele sase ore irosite pe tren ar fi putut sa vina dupa ce Uniunea Europeana i-a obligat pe toti transportatorii feroviari sa isi despagubeasca pasagerii. Ai nostri insa au fost isteti si au facut in asa fel incat sa amane toata povestea dupa anul 2014.
Dupa finalizarea lucrarilor, trenurile ar trebui sa treaca si cu 160 de km/h. In 2010, ele nu vor depasi insa 70km/h, mai pe romaneste, asadar inca o zi de plaja pierduta.