Indicatoare rutiere, șterse sau ascunse de copaci. De ce nu rezolvă situația autoritățile

×
Codul embed a fost copiat

Ascunse sub crengile pomilor, ruginite de ploaie, șterse de razele soarelui, multe indicatoare rutiere au devenit imposibil de descifrat și nu-și mai îndeplinesc rolul de a-i avertiza pe șoferi.

Conducătorii auto sunt puşi în situații periculoase dacă nu sunt din zonă și nu cunosc șoseaua. Autoritățile locale sunt cele care se ocupă de schimbatul indicatoarelor, însă doar când au bani de la buget și oameni care să constate neregulile din trafic.

Pe un drum judeţean din Prahova urmează o curbă periculoasă, dar pe panoul metalic distingem doar nişte crăpături prin care se vede rugina. Nu departe, vântul a încolăcit un indicator pe stâlpii de metal, astfel că nu vei afla că drumul este plin de gropi. Iar într-o altă zonă un panou de informare acoperă cu totul semnul rutier.

Ploieştiul are şi el indicatoarele lui. Chiar lângă sediul poliţiei crengile unui zarzăr au ascuns indicatorul de STOP şi pe cel de obligatoriu la dreapta.

În Prahova de indicatoarele de pe drumurile judeţene se ocupă Direcţia pentru Protecţia Plantelor, aflată în subordinea Consiliului Judeţean. Cei de aici spun că n-au fost înştiinţaţi că pe şosele ar fi probleme.

Citește și
radar
Zeci de şoferi, prinşi circulând cu peste 180 la oră în ultimele zile. Cine a reuşit recordul de 218 km/h

Cei care administrează drumurile, fie ele judeţene, naţionale sau europene pot fi amendaţi, teoretic, cu până la 100 de puncte de penalizare, dacă nu întreţin indicatoarele rutiere. Iar un punct de amendă înseamnă 145 de lei.

Poliţia rutieră pare împăcată cu situaţia. Situaţia este similară în multe judeţe din ţară.

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Localnicii care fac treaba primăriei. Gropile, semnalizate cu indicatoare improvizate
Localnicii care fac treaba primăriei. Gropile, semnalizate cu indicatoare improvizate

Odată cu schimbările bruşte de temperatură, asfaltul pe multe drumuri judeţene are de suferit. Gropile nereparate la timp se transformă în adevărate cratere, iar şoferii sunt disperaţi.

Zeci de şoferi, prinşi circulând cu peste 180 la oră în ultimele zile. Cine a reuşit recordul de 218 km/h
Zeci de şoferi, prinşi circulând cu peste 180 la oră în ultimele zile. Cine a reuşit recordul de 218 km/h

În ultima săptămână, 28 de șoferi care circulau cu viteză excesivă pe autostrăzi au fost depistați de polițiștii Brigăzii Autostrăzi și Misiuni Speciale a Poliției Române. Cea mai mare viteză înregistrată a fost de 218 km/h, pe autostrada A3.

Recomandări
De ce depinde soarta negocierilor pentru formarea noului Guvern. Răspunsul pe care îl așteaptă fiecare partid din coaliție
De ce depinde soarta negocierilor pentru formarea noului Guvern. Răspunsul pe care îl așteaptă fiecare partid din coaliție

Începe o săptămână de foc pentru partidele pro-europene care negociază formarea noului Guvern. Liderii PSD, PNL, USR și UDMR se vor reuni pentru a discuta despre programul comun de guvernare, pe baza datelor din buget.

Iarna începe să-și intre în drepturi. Zonele în care este anunțat viscol. Vântul va bate cu până la 120 de km/h
Iarna începe să-și intre în drepturi. Zonele în care este anunțat viscol. Vântul va bate cu până la 120 de km/h

Iarna pare că își intră în drepturi, cel puțin la altitudini mari. Meteorologii anunță că, de la ora 10:00, până marți seara, la ora 21:00, în zona de munte va bate vântul cu până la 90 de km pe oră.

Acum 35 de ani, la Timișoara, s-a strigat pentru prima dată „Libertate”. Cum a început Revoluția din decembrie 1989
Acum 35 de ani, la Timișoara, s-a strigat pentru prima dată „Libertate”. Cum a început Revoluția din decembrie 1989

Ziua de 16 decembrie 1989 a rămas în istorie ca reprezentând începutul sfârşitului pentru regimul condus de Nicolae Ceauşescu.