Mai ieftin cu TIR-ul pe calea ferata decat pe sosea
UPDATE: Incet, incet vom scapa de TIR-urile care au umplut soselele rupte ale patriei. Autoritatile vor sa urce masinile de mare tonaj in trenuri. In acest sens au testat marti rezistenta caii ferate dintre Bucuresti si Giurgiu.
Soferii de cursa lunga nu sunt incantati deloc de aceasta masura. In primul rand sunt platiti in functie de cati kilometri parcurg, in al doilea, ar pierde, spun ei, si 10 ore in plus.
Daca ar alege totusi acest tip de transport, conducatorii auto ar fi scutiti si de plata rovignetei, care poate ajunge la 1300 de euro intr-un an. Deocamdata sunt 160 de vagoane care le stau la dispozitie.
Alegeri 2024
15:04
Traian Băsescu: ”Susțin Forța Dreptei în folosul doamnei Lasconi. Pe Geoană, dacă îl zdruncin puțin, își pierde busola!”
15:02
INTERVIU. Traian Băsescu: ”Sunt cei mai slabi candidați din toate alegerile prezidențiale prin care a trecut România”
12:55
Ce atribuții are, de fapt, președintele României. Cât de puternic este „primul om în stat”, conform Constituției
12:41
Mesajul publicat de fiica Elenei Lasconi, după dezbaterea electorală: „Este clar că a învăţat din greşeli”
In cazul in care exista cereri, de luna viitoare ar putea pleca si trei garnituri pe zi, de la Bucuresti la Arad. Un singur transport ar putea reduce cu pana la 21 de tone emisiile de dioxid de carbon.
In tari precum Austria, Ungaria, Elvetia sau Slovenia acest tip de transport nepoluant are vechime.