Hainele de lux, la moda in Romania, in ciuda crizei. Afla explicatia
Luxul bate criza. Suna ireal, dar este adevarat. Cumparatorii vad marcile premium ca pe niste investitii. Si, daca pana acum vorbeam despre masini sau gadgeturi, iata ca teoria se extinde si la haine.
Aflati cum se cumpara moda de lux la romani dintr-un material realizat in colaborare cu revista The One.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
De cand cuvantul criza este nelipsit din discutiile zilnice, nici sesiunile de shopping nu mai sunt ce-au fost.
"Moda a reflectat tot timpul schimbarile sociale si economice ale unei perioade, iar perioada pe care o traim nu face exceptie", declara Ana Bucur, brand manager Gucci Romana.
Asa ca doamnele si domnisoarele cu dare de mana si pasiune pentru lucuri scumpe nu-si mai iau tinute extravagante pe care le vor purta doar o singura data ...ci cauta.
Investitiile pe care le facem in produse scumpe s-au vazut in vanzarile marilor firme. Difera insa modul in care cumparam.
In ultimii ani, retailerii au observat o crestere a cererii pentru pantofi cu toc inalt. Au gasit si explicatia: femeile vor sa aiba o tinuta impozanta si sa se simta la inaltime in vremuri tulburi.
Iar atunci cand vine vorba la ce asortam pantofii cu toc, intervine ratiunea. De exemplu, cele care preferau sa aiba mai multe posete de cateva sute de euro bucata, investesc acum intr-una de peste 1.000 de euro, pe care o pot lasa mostenire sau pe care o pot vinde peste ani la acelasi pret.
Numai anul acesta cinci branduri de lux au intrat pe piata romaneasca si se pare ca lansarile nu se vor opri aici.