Dupa 6 ani, statul roman a reusit sa repare podul rutier de la Agigea. Turcii l-au construit pe cel din Bosfor in doar 3 ani
Constructorii turci au reusit in 3 ani sa ridice un pod peste Bosfor, in timp ce ai nostri au avut nevoie de sase ani ca sa-l repare pe cel rutier de la Agigea.
Autoritatile dau insa asigurari ca vom scapa de aglomeratie, cand vom porni cu masina catre mare, pentru ca vom circula pe patru benzi.
Pe de alta parte, soferii se plang ca ruta ocolitoare catre sudul litoralului este un adevarat pericol.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Podul de peste canalul Dunare-Marea Neagra a fost dat in folosinta in aprilie 1984, si in timp, se subrezise. Lucrarile au inceput in 2011, iar termenele de finalizare erau inlocuite cu scuze din partea autoritatilor.
Localnicii si turistii au indurat cozi kilometrice ani de zile.
Sofer: "Eu circul pe podul asta de 20 de ani, va dati seama ca am prins toata perioada, a fost groaznic. La un plin de motorina, 10% consum mai mult."
Sofer: "E foarte mult, trebuia mult, mult mai repede intr-un timp foarte scurt."
Chiar ministrul Transporturilor a recunoscut ca podul putea si trebuia sa fie gata mai repede. Mai ales ca pana acum lucrarile au mancat nu mai putin de 3.000.000 de euro.
Razvan Cuc, ministrul Transporturilor: "A durat sase ani sa ajungem in stadiul acesta. Lucru care mi se pare inadmisibil si nu se va mai intampla asa ceva.
Reporter: Nu credeti ca este prea mult o astfel de inaugurare, in conditiile in care ne chinuim sapte ani sa reabilitam un pod, iar vecinii nostrii turci au reusit sa construiasca un pod peste Bosfor in numai trei ani?
Razvan Cuc: Aveti dreptate. Sunt legitime aceste intrebari."
Constructor: "El a plecat de la reabilitare primara si a culminat cu schimbarea hobanelor, podul nu va mai fi inchis niciodata."
Chiar si asa mai sunt de facut trotuarele, de tensionat hobanele, trebuie refacuta balustrada, dar se poate circula pe el cu masina.
Intre timp, soferii reclama modul in care se termina autostrada A2 spre podul nou, pe ruta alternativa, care face legatura cu portul Agigea, fix intr-un sens giratoriu greu de observat.
Din cauza pantei abrupte, tirurile franeaza brusc si nu mai pot evita sensul. Cel putin sapte accidente s-au petrecut de la inceputul anului in aceasta zona.
La mai putin de un an de la inaugurare, ruta ocolitoare ce duce spre statiunile din sudul litoralului a inceput sa aiba probleme, asa ca atentie soferi!
In momentul in care va apropiati de iesirea de pe autostrada si faceti dreapta spre Portul Constanta Sud Agigea ar trebui sa reduceti considerabil viteza diferenta dintre breteua spre port si Austrada Soarelui este de 2 metri.
Autoritatile se gandesc insa si la o noua varianta pentru statiunea Mamaia.
Vor sa construiasca un drum cu doua benzi care sa lege autostrada A4 de localitatea Mamaia Sat si astfel turistii vor ajunge in nordul litoralului evitand doua orase: Ovidiu si Constanta.
Sursa: Pro TV
Etichete: autostrada, transporturi, ministerul transporturilor, Agigea,
Dată publicare:
27-05-2017 17:39