Cursurile de pilotaj, investitie de viitor, pe timp de criza
Recalificare, pe bani grei! Este solutia pe care au gasit-o zeci de romani dornici de un viitor mai bun si un loc de munca sigur, chiar si in vreme de criza.
Platesc asadar o mica avere pe cursuri de pilotaj, in speranta ca intr-o buna zi vor ajunge la mansa unui Airbus sau a unui Boeing cu sigla unei mari companii.
Ionut are 30 de ani si pana de curand a lucrat ca inginer agronom. Vechea slujba nu i-a dat prea multe satisfactii asa ca s-a decis sa devina pilot.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Financiar vorbind sper sa fie mai bine decat inainte. Am inteles ca se castiga bine si se asigura un trai destul de decent. Am terminat cursurile acum cateva luni, astept actele pentru licenta de pilot comercial. Cel mai probabil am sa aplic pentru o companie romaneasca in vederea pozitiei de pilot", spune Ionut Prisecaru.
La scoala de pilotaj de la Tuzla urmeaza cursuri aproape 50 de tineri. Toti au acelasi ideal: sa devina piloti de linie.
Cursurile dureaza un an de zile si costa aproximativ 40.000 de euro. Viitorii piloti sunt de parere ca lectiile merita fiecare banut, pentru ca odata angajati isi recupereaza investitia in cel mult trei ani.
Instructorii de zbor fac parte din elita aviatiei si vin din Spania, Franta sau Australia. Au planuri mari pentru tinerii cursanti.
In Romania exista in prezent trei scoli de pilotaj.