Card pentru lapte, cu reincarcare, pentru clientii fideli. Livrari acasa
O lupta dura trebuie purtata pentru fiecare client! Asa arata strategia micilor producatori care cistiga teren in fata marilor magazine. Au scos carduri de lapte cu reincarcare sau isi tenteaza clientii cu mostre de branza, oua si slaninuta.
Clientul poate fi castigat pe termen lung printr-un soi de abonament electronic. O cheie magnetica, ce poate fi incarcata cu orice suma doresti. Cu cat incarci mai mult, cu atat primesti un pret mai bun pe litru.
Adica 2 lei 50, in loc de 3. Asa s-a ajuns la o mie de litri pe zi si la 5 dozatoare, in numai un an.
Si in Teleorman se scade pretul pentru branza de capra. E 20 de lei pe kilogram pentru clientii de ocazie, 18 lei pentru cei abonati.
La Timisoara, un domn a castigat o suta de abonati in numai un an, adica o crestere de 30%. De doua ori pe saptamana, livreaza brate imense de praz, cartofi si ceapa, pentru cine plateste in avans si vrea sa primeasca mai ieftin.
Produsele care se recolteaza in plus le trec la bonusuri pentru consumatori.
De fapt, pentru unii, experienta directa e cheia. La 50 de kilometri de Cluj orice potential client e invitat la demonstratii si imbiat cu savuroase mostre.
Ceea ce si pentru aceasta doamna inseamna tot fidelizare. Citeva felii de slanina, de branza, o omleta facuta de mina ei, din materie prima ouata... ecologic? Punct ochit, punct lovit!