Armand anunță că a semnat un contract pentru ridicarea unei părți din gunoiul din Sectorul 1. Cât costă
Administraţia Domeniului Public Sector 1 a achiziţionat servicii de colectare, transport şi tratare/eliminare/depozitare a 100 de tone de gunoaie în aria Sectorului 1.
Valoarea contractului este de 62.900 de lei, iar serviciile includ atât deşeurile necontrolate, cât şi coşurile de gunoi stradale.
Precizările au fost făcute duminică, pe Facebook, de primarul Clotilde Armand, care a arătat că săptămâna viitoare vor fi pregătite demersurile juridice pentru recuperarea prejudiciului de 50 de milioane de euro de la Romprest în urma deciziei emise de Ministerul Finanţelor.
''Vineri, 23 iulie, Administraţia Domeniului Public Sector 1 a achiziţionat servicii de colectare, transport şi tratare/eliminare/depozitare a 100 de tone de gunoaie în aria Sectorului 1, în valoare totală de 62.900 de lei. Serviciile includ atât deşeurile necontrolate, cât şi coşurile de gunoi stradale.
Chiar dacă ne aflăm într-o stare de alertă cauzată de şantajul operatorului delegat de salubrizare şi achiziţia a fost făcută în regim de urgenţă, preţul total per tonă este mai mic decât cel prestat de Romprest'', a scris aceasta pe Facebook.
Potrivit primarului, preţul pentru colectare, transport şi tratare/eliminare/depozitare deşeuri necontrolate este 629 de lei/tonă fără TVA prin firma Brai-Cata SRL, faţă de 883 de lei/tonă fără TVA prin firma Romprest.
''Pentru coşurile de gunoi stradale, Romprest facturează la metru pătrat (!). În factură, preluarea gunoiului din coşuri stradale se numeşte 'întreţinere curăţenie' pentru a împiedica comparaţia cu alte UAT şi alte firme. Preţul pentru colectare, transport şi tratare/eliminare/depozitare deşeuri din coşuri stradale: 629 de lei/tonă fără TVA prin firma Brai-Cata SRL; 4.796 de lei/tonă fără TVA prin firma Romprest, de peste 7,5 ori mai mult decât Brai-Cata'', explică primarul Sectorului 1.