Cuvantul la care trebuie sa fii atent atunci cand comanzi de la fast-food. "E doar marketing"
In urma cu cativa ani, cuvantul "fresh - proaspat" insemna foarte mult pentru un restaurant. In ziua de astazi insa, acesta este mai mult o schema de marketing.
Si asta mai ales din cauza restaurantelor fast-food care au lasat fara sens termenul de "proaspat".
"Nu mai exista reguli pentru cuvantul proaspat. Poti sa spui practic ce vrei" crede Mark Crumpacker, seful diviziei de marketing a restaurantului mexican Chipotle.
Consumatorii asociaza cuvantul proaspat cu "neprocesat" sau "sanatos", iar restaurantele profita de aceasta confuzie.
McDonald's de exemplu isi descrie salata ca fiind "Gustoasa si proaspata", dar contine dupa ce adaugi si dressingul aproape la fel de multe calorii ca un dublu-cheeseburger.
La fel si in cazul restaurantelor ce ofera pizza "proaspata" chiar daca ingredientele sunt inghetate.
Un consultant de pe piata fast-food considera ca americanii nu sunt pregatiti sa manance sanatos, dar incep sa manance lucruri pe care le considera sanatoase. Iar "proaspat" implica mai multa sanatate.