Serie neagra de incidente pentru constructorul de avioane Airbus
In mai putin de doua saptamani, patru dintre aceste aparate au avut probleme in zbor si pilotii au fost nevoiti sa aterizeze de urgenta.
Intre timp, in mijlocul Atlanticului, continua cautarile in zona unde se presupune ca a cazut Airbus-ul Air France cu 228 de oameni la bord. 44 de trupuri fara viata au fost recuperate pana acum.
Aparatul cu 200 de oameni la bord apartine companiei australiene Jetstar. Plecase din Japonia, cu destinatia Sydney, cand cabina s-a umplut de fum iar un geam a luat foc.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
A fost, intati, tragedia cursei 447 Rio de Janeiro - Paris si moartea cumplita a 228 de oameni.
A urmat un alt Airbus 320 care a aterizat de urgenta in Rusia, dupa ce parbrizul a crapat in mijlocul zborului.
O alta aeronava de tip A 320, s-a intors de urgenta in insulele Canare, dupa ce unul dintre reactoare a luat foc.
Pe de alta parte, mai multe companii aeriene au recunoscut ca au avut probleme cu sondele care masoara viteza, montate pe aeronavele Airbus.
La Air France au fost cel putin cinci incidente, calificate "grave" de piloti. E posibil ca aceeasi senzori de viteza - tuburi Pitot, cum se numesc - sa fi stat si la originea catastrofei din Atlantic.
In mijlocul Atlanticului flotila franco-braziliana a recuperat alte cadavre si noi fragmente ramase de la zborul 447.
In centrul dispozitivului de cautari se afla submarinul nuclear francez Emeraude, ale carui sonare ultra-sensibile inceraca sa localizeze cutiile negre.