Razbunare in stil mafiot. Liderul gruparii italiene ‘Ndrangheta a fost mancat de viu de porci

porci

Liderul unui clan al gruparii infractionale ‘Ndrangheta, activa in sudul Italiei, a fost rapit de factiuni rivale, care, dupa ce l-au batut cu rangi, l-au dat "de mancare" la porci, relateaza site-ul ziarului Il Fatto Quotidiano.

Francesco Raccosta, liderul unui clan al organizatiei calabreze ‘Ndrangheta, a disparut in martie 2012, fiind rapit de o grupare rivala ca razbunare fata de asasinarea unuia dintre adversarii sai, Domenico Bonarrigo.

Cadavrul lui Raccosta nu a fost gasit. Pe baza afirmatiilor facute de unul dintre presupusii asasini, interceptat de autoritati, anchetatorii au stabilit ca Raccosta a fost batut cu rangi, dupa care a fost aruncat la porci, care l-au mancat de viu.

Autoritatile italiene au ajuns la aceasta concluzie dupa interceptarea telefonului unuia dintre presupusii asasini, Simone Pepe, in varsta de 24 de ani. "A fost o satisfactie sa il auzim cum tipa... Nu va puteti imagina cum tipa... Eu nu am mai vazut sa fi ramas ceva din el dupa ce a fost mancat de porci... Altii au vazut unele resturi. Eu nu am mai vazut nimic. Cum mancau acei porci!", a spus Pepe.

Asasinatele sunt rezultatul rivalitatii care dureaza de 60 de ani intre clanurile mafiote Ferraro-Raccosta si Polimeni-Mazzagatti-Bonarrigo, active in zona Oppido Mamertina, in regiunea italiana Calabria (sud). Autoritatile italiene au arestat 20 de suspecti in acest caz.

Citește și
Osamu Suzuki
A murit Osamu Suzuki, directorul gigantului auto japonez care îi poartă numele

 

Articol recomandat de sport.ro
Șucu, vizat direct de un acționar de la Genoa: „Acest domn din România…“
Șucu, vizat direct de un acționar de la Genoa: „Acest domn din România…“
Citește și...
A murit Osamu Suzuki, directorul gigantului auto japonez care îi poartă numele
A murit Osamu Suzuki, directorul gigantului auto japonez care îi poartă numele

Osamu Suzuki, fostul șef al Suzuki Motor, care a contribuit la transformarea producătorului japonez de mini-vehicule într-o companie de nivel global, a murit la 94 de ani.

Violența a atins cote alarmante în 2024: un om din 8 a fost expus unui conflict. Ce ne rezervă următorul an
Violența a atins cote alarmante în 2024: un om din 8 a fost expus unui conflict. Ce ne rezervă următorul an

Lumea a asistat la o creştere uluitoare a conflictelor în ultimul an. Se estimează că cel puţin 233.000 de persoane au fost ucise în conflicte în 2024, potrivit datelor publicate în decembrie de o organizaţie de analiză şi cartografiere a crizelor.

Răspunsul NATO după ce un vas din flota „fantomă” a rușilor a distrus un cablu de comunicații dintre două țări membre
Răspunsul NATO după ce un vas din flota „fantomă” a rușilor a distrus un cablu de comunicații dintre două țări membre

NATO îşi va spori prezenţa în Marea Baltică după avarierea cablurilor de energie electrică şi internet între Finlanda şi Estonia.

Recomandări
Crin Antonescu, despre
Crin Antonescu, despre "păcatul" care "a copleşit" ultimul mandat al lui Klaus Iohannis: "Preşedintele nu poate să facă asta"

Candidatul coaliţiei PSD-PNL-UDMR la Preşedinţia României, Crin Antonescu, a afirmat, vineri seară, că preşedintele Klaus Iohannis a făcut şi lucruri bune în mandatul său, dar şi unele care au fost cel puţin neinspirate.

Ce prevede ”ordonanța trenuleț” pentru 2025. Înghețări de pensii și salarii la stat, eliminarea tichetelor de masă
Ce prevede ”ordonanța trenuleț” pentru 2025. Înghețări de pensii și salarii la stat, eliminarea tichetelor de masă

Cu câteva zile înainte de finele anului, liderii coaliției de guvernare și miniștrii s-au reunit la Palatul Victoria, pentru a stabili cum vor fi reduse cheltuielile bugetare în 2025.

În 2025 ne putem aștepta la noi creșteri de taxe, avertizează economiștii. Primele scumpiri se vor vedea la combustibili
În 2025 ne putem aștepta la noi creșteri de taxe, avertizează economiștii. Primele scumpiri se vor vedea la combustibili

La începutul anului 2025, primele scumpiri se vor vedea la pompă. Prețurile la benzină și motorină vor crește, ca urmare a majorării accizelor la carburanți cu 6 procente.