iPad Killer! Se numeste WePad si este nemtesc!
N-a trecut nici o luna de cand in America, gigantul Apple lansa cu surle si trambite celebrul iPad. Si iata ca o firma germana cu doar 180 de angajati arunca pe piata un produs similar.
WePad este mai scump, dar creatorii sai spun ca ofera mai multa flexibilitate. iPad are insa un avans: va ajunge pe continent la sfarsitul lui mai. Rivalul sau va fi disponibil abia din iulie.
Se intampla la inceputul acestei luni. La scurta vreme, compania germana Neofonie prezenta WePad, un produs pe care presa il numeste deja rivalul si chiar ucigasul lui iPad.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
WePad cantareste cu 120 de grame mai mult si are ecranul mai mare. E insa si mai scump. Daca un iPad, versiunea de baza, costa 499 de dolari, pretul celui mai "sarac" WePad e cu 100 de dolari mai mare. Bani justificati, sustin producatorii germani.
WePad are un procesor Intel si foloseste sistemul de operare Linux, care este compatibil cu Android-ul celor de la Google si toate aplicatiile Flash. Aceasta din urma era o mare doleanta a utilizatorilor in ceea ce priveste iPad.
Pe de alta parte, cei care vor sa stocheze muzica pe WePad nu au nevoie de un program anume, in timp ce pentru iPad este nevoie de softuri specifice, precum iTunes.
Are o camera web inclusa si porturi USB, prin care se pot conecta o tastatura externa sau carduri de memorie. Insa bateria sa rezista sase ore, cu patru ore mai putin decat a iPadului.
Dar WePad nu e singurul produs care face concurenta iPadului. Compania Dell se pregateste si ea sa lanseze o tableta PC.
Provocarea, pentru toate aceste companii, este sa atraga si alti clienti decat iubitorii de gadgeturi. Asta in conditiile in care publicul larg, afectat inca de criza, s-a obisnuit cu smart-phonurile si laptopurile pe care le are deja.