Emirates Airline şi-a cerut scuze clienţilor după haosul de la inundaţii. Câte valize trebuie să returneze compania

Emirates Airline
Getty

CEO-ul Emirates Airline a emis o scrisoare de scuze clienţilor, în weekend, după ce ploile istorice din Emiratele Arabe Unite au provocat inundaţii şi un haos record pe aeroportul din Dubai, transmite CNBC.

Sute de zboruri au fost anulate şi, ca urmare, mii de clienţi au rămas blocaţi.

”Aş dori să ofer scuzele noastre cele mai sincere fiecărui client care a avut planurile de călătorie întrerupte în acest timp”, a scris şeful companiei, Tim Clark, în scrisoarea publicată sâmbătă pe site-ul companiei aeriene.

”Ştim că răspunsul nostru a fost departe de a fi perfect. Recunoaştem şi înţelegem frustrarea clienţilor noştri din cauza aglomeraţiei, lipsei de informaţii şi confuziei din terminale. Recunoaştem că cozile lungi şi timpii de aşteptare au fost inacceptabile.

În timp ce centrul de servicii al companiei aeriene de pe aeroportul din Dubai a rămas deschis, ”drumurile inundate au împiedicat clienţii noştri, piloţii, personalul de cabină şi angajaţii aeroportului de a ajunge la aeroport, precum şi mişcarea proviziilor esenţiale, cum ar fi mesele şi alte facilităţi de zbor”, a scris Clark.

Citește și
dubai inundatii
Trei muncitori au murit în Dubai din cauza inundațiilor. Traficul aerian este în continuare perturbat
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

El a spus că operatorul aerian a deviat zeci de zboruri marţi, în timp ce cea mai gravă furtună a avut loc şi că ”în următoarele 3 zile a trebuit să anulăm aproape 400 de zboruri şi să amânăm multe altele, deoarece operaţiunile hub-ului nostru au rămas blocate de lipsa de personal şi de aprovizionare.”

Emirates a emis miercuri o notificare prin care îi îndeamna pe călători să nu vină la aeroport, cu excepţia situaţiilor de urgenţă. De asemenea, a suspendat înregistrările pentru cei care urmau să zboare din Dubai, a impus un embargo asupra vânzărilor de bilete şi a oprit zborurile de legătură din alte oraşe către Dubai, lăsându-i pe unii pasageri blocaţi în întreaga lume.

Reţelele de socializare au fost pline de postări de la clienţi care au spus că nu au primit ajutor de la personalul Emirates şi că nu au putut contacta pe nimeni de la companie.

”12 ore de aşteptare pe un zbor anulat şi 6 ore de aşteptare la acest birou, cu oameni care leşinau, aveau probleme şi încearcau să rămână sănătoşi şi absolut nicio comunicare din partea Emirates”, a postat un utilizator pe Instagram, împreună cu o fotografie care arată o mulţime de oameni strânsă în faţa ecranelor Emirates de la aeroportul din Dubai.

Un alt călător a declarat pentru CNBC prin intermediul reţelelor sociale:

”Mi-a luat 48 de ore să ajung de la Londra la Bagdad prin Dubai.”

Unii oameni au spus că au rămas blocaţi pe aeroport mai mult de 20 de ore, iar alţii, blocaţi în oraşe străine şi aeroporturi de legătură, au spus că au fost nevoiți să îşi rezerve singuri întoarcerea acasă după ce nu au primit niciun ajutor de la Emirates.

Clark a spus că personalul său a făcut tot posibilul pentru a face faţă situaţiei fără precedent şi că mii de angajaţi ai companiei au muncit ”pentru a ne relua operaţiunile”.

CEO-ul a scris că compania aeriană ”a trimis peste 100 de angajaţi voluntari pentru a avea grijă de clienţii, acordând prioritate cazurilor medicale, vârstnicilor şi alţi călători vulnerabili”.

El a adăugat că peste 12.000 de camere de hotel au fost oferite clienţilor din Dubai, precum şi 250.000 de tichete de masă au emise.

Începând de sâmbătă, programul regulat de zbor al Emirates a fost restabilit.

În scrisoare, Clark a spus că compania aeriană mai are peste 30.000 de bagaje de returnat clienţilor.

”Am creat un grup de lucru pentru a sorta, reconcilia şi livra proprietarilor aproximativ 30.000 de bagaje lăsate în urmă”, a spus el.

Clark a încheiat angajându-se să îmbunătăţească procesele companiei aeriene şi mulţumind personalului său pentru munca depusă, precum şi oferind ”scuzele noastre fiecărui client afectat de această întrerupere”.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
Marcel Ciolacu, în aeronava oficială cu tinerii din Dubai care s-au plâns că au fost ignorați de oficialii români
Marcel Ciolacu, în aeronava oficială cu tinerii din Dubai care s-au plâns că au fost ignorați de oficialii români

Premierul Marcel Ciolacu a postat imagini din aeronava oficială cu care revină în ţară, alături de grupul de tineri blocaţi pe aeroportul din Dubai, el afirmând că zâmbetele lor i-au dat energie cât toate cafelele băute în ultimele zile.    

Trei muncitori au murit în Dubai din cauza inundațiilor. Traficul aerian este în continuare perturbat
Trei muncitori au murit în Dubai din cauza inundațiilor. Traficul aerian este în continuare perturbat

Trei lucrători filipinezi au murit în urma inundaţiilor fără precedent care au afectat la începutul acestei săptămâni Emiratele Arabe Unite. Traficul rămâne perturbat vineri pe aeroportul din Dubai.

 

Românii blocați în Dubai acuză că au fost lăsați de izbeliște de birocrații plătiți din banii tuturor. „Ne-au cam jecmănit”
Românii blocați în Dubai acuză că au fost lăsați de izbeliște de birocrații plătiți din banii tuturor. „Ne-au cam jecmănit”

Sute de români blocaţi de marţi în Dubai după inundațiile istorice care au lovit Emiratele Unite Arabe au început să sosească în țară.

Recomandări
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână

Unul din cele mai bune licee din București, Colegiul Național Gheorghe Lazăr, a simțit că trebuie să se reinventeze. În urmă cu patru ani directoarea a gândit un proiect pilot îndrăzneț, mai apropiat de cerințele actuale ale învățământului.  

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.