TikTok și-a pus celebrul algoritm în vânzare
Unul dintre cele mai mare secrete ale Tik Tok este algoritmul. Acum, compania mama a Tik Tok, ByteDance, a pus la vânzare câteva tehnologii din spatele platformei, inclusiv algoritmul.
În luna iunie, ButeDance a creat un nou serviciu ByteDance Plus care se concentrează pe vânzarea inteligenței artificiale, inclusiv celebrul algorism care este un mister.
Printre funcțiile aflate la vânzare se mai află și tehnologia pentru vizionarea pe desktop a aplicației video, funcțiile pentru efectele video în timp real, traducerea automată a funcțiilor de text și vorbire și instrumentele pentru analiza și gestionarea datelor, notează Gizmodo, citând Financial Times.
Și se pare că există deja câțiva clienți, printre care aplicația americană Goat, site-ul de rezervări de călătorii WeGo și un start-up de cumpărături online indonezian Chilibeli.
Algoritmul de funcționare a Tik Tok a fost un mare mister în ultimii ani și un subiect intens abordat. Anul trecut, într-o postare pe blogul său, Tik Tok a scris că aplicația sugerează videoclipuri în funcție de metadatele utilizatorului, de modul în care acesta interacționează pe platformă – videoclipurile apreciate sau cele distribuite – sau în funcție de hashtagurile folosite, dar și în funcție de modelul telefonului folosit sau locație.