Lucrarile la autostrada Lugoj-Deva, loturile 2 si 3, pot incepe. Contestatiile au fost respinse

santier autostrada, nadlac-arad

 Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) a respins contestatiile depuse pentru lotul 2 si 3 ale autostrazii Lugoj Deva. Astfel ca, firma italiana care a castigat licitatia poate demara oricand lucrarile pe cele doua tronsoane.

 CNSC a respins contestatiile depuse in perioada 20-23 mai de compania Spedition UMB, controlata de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, si de grupul austriac Strabag.

Printre altele, Spedition UMB a cerut anularea deciziei autoritatii contractante de a respinge ca inacceptabila oferta asocierii pe care o conduce si obligarea acesteia la reluarea procedurii din faza evaluarii cu reanalizarea tuturor ofertelor.

Firma Strabag a solicitat anularea deciziilor privind declararea ofertelor depuse de asocierea de firme care au castigat construirea lotului 3 (Teloxim Con - Comsa SA - Aldesa Construcciones - Arcadis Eurimetudes, respectiv de Salini – Secol).

Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine a anuntat la finele lunii mai ca a selectat constructorii pentru realizarea a trei loturi ale autostrazii, proiecte cu o valoare totala estimata la peste trei miliarde de lei (circa 690 milioane euro), fara TVA. Institutia a anuntat finalizarea procedurii de licitatie si ofertele declarate castigatoare, nu si valoarea acestora sau termenele de executie.

Citește și
AutostraDA Romania
Duminica, "Romania, te iubesc": Autostrada dintre Deva si Orastie, santier arheologic

Astfel, lotul 2 al tronsonului va fi construit de asocierea italiana Salini - Secol, lotul 3 de consortiul Teloxim Con SRL (controlata de omul de afaceri Theodor Berna) - Comsa SA (Spania) - Aldesa Construcciones SA (Spania) - Arcadis Eurometudes SA (Olanda), iar lotul 4 de asocierea Spedition UMB- Tehnostrade, ambele companii fiind detinute de Umbrarescu.

Cele trei loturi ale autostrazii Lugoj-Deva insumeaza 71,9 kilometri. Proiectarea este preconizata sa dureze maximum sase luni, iar executia lucrarilor cel mult doi ani.

Autostrada Lugoj - Deva face parte din Coridorul IV paneuropean, care incepe in Germania si se continua pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. In Romania, traseul trece prin Nadlac, Arad, Deva, Orastie, Sibiu, Bucuresti, Fetesti si Constanta, ruta continuand pana la Istanbul.

 

 

 

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Austriecii care lucreaza la autostrada Deva-Orastie s-au dat pe brazda.Vor repara drumurile distruse
Austriecii care lucreaza la autostrada Deva-Orastie s-au dat pe brazda.Vor repara drumurile distruse

 Ultimatumul dat de Consiliul Judetean Hunedoara a avut efect si cei care construiesc tronsonul de autostrada Deva – Orastie s-au angajat in scris sa refacă drumurile judetene pe care le-au distrus.

Duminica,
Duminica, "Romania, te iubesc": Autostrada dintre Deva si Orastie, santier arheologic

O suta de milioane de euro. Banii europeni ne stau la dispozitie inca din 2006, insa sefii de la Transporturi nu au fost capabili sa-i acceseze.
 

Recomandări
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern

Candidatul comun pentru alegerile prezidențiale de anul viitor este pus sub semnul întrebării în noul Executiv.

Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”
Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”

România exportă din nou energie, produsă acum din centralele eoliene, afirmă ministrul de resort Sebastian Burduja, care pledează pentru acest tip de energie verde. Apa din lacurile de acumulare, pentru energia hidro, trebuie păstrată, spune el.

Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului
Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului

Apărarea și securitatea României nu sunt amenințate de Aliați și parteneri, spune răspicat MApN, care dezminte astfel dezinformările apărute pe tema modificărilor legislative în ceea ce privește apărarea spațiului aerian național împreună cu NATO.