Un mare lanț de magazine care vinde produse cu preț redus a venit în România
Un nou lanț de magazine intră pe piața din România, urmând să concureze pe segmentul de produse cu preț redus, conform Profit.ro. Este vorba despre Action, un discounter din Olanda, care în 2023 a avut vânzări de 11,3 miliarde de euro.
Înainte de a-și anunța intenția de a intrarea pe piața din România, Action a deschis peste 2.500 de magazine în Europa. Acestea se află în Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Polonia, Portugalia, Cehia, Italia, Spania, Slovacia.
„Action, discounterul nealimentar, a realizat vânzări nete de 11,3 miliarde de euro în 2023, în creștere cu 27,8% față de 2022. Creșterea vânzărilor similare de 16,7%, datorată în principal numărului mai mare de clienți care cumpără în magazinele Action existente, demonstrează puterea formulei Action. Action a adăugat 303 magazine noi în 2023. În prezent, compania primește o medie de 15,3 milioane de clienți pe săptămână.
Alegeri 2024
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
22:40
Ce a răspuns Nicolae Ciucă la întrebarea dacă a scris versurile manelei ce i-a fost dedicată de Dani Mocanu
22:10
„Cine poate să-l oprească pe Simion”. CTP: „În acest tur 1, fiecare candidat va fi pe barba lui, mai puțin dna Lasconi”
Action a marcat mai multe etape importante în 2023. Action a deschis al 500-lea magazin în Germania, al 300-lea magazin în Polonia și al 100-lea magazin în Austria. În Franța, Action a fost desemnat retailerul preferat al francezilor ("Enseigne Préférée des Français 2023, conform unui sondaj EY-Parthénon, realizat în ianuarie 2023) și, la începutul lunii ianuarie 2024, a deschis cel de-al 800-lea magazin din Franța”, transmite discounterul pe site-ul său.
Pe piața din România, Action va concura în mod direct cu retailerul german T€Di, dar și cu polonezii de la Pepco.