Storia.ro lansează noi instrumente menite să îi ajute pe agenții imobiliari. Care sunt cele mai des întâlnite probleme

storia imobiliare

Instrumentele vor a ușura procesul de cumpărare a unei locuințe.

 

·       Realitatea pieței agenților imobiliari din România ne arată că există o serie de probleme cu care se confruntă aceștia, nereglementarea meseriei (45%) fiind în top.

·       Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor agenților imobiliari, Storia.ro a lansat noi funcționalități și o nouă ofertă comercială destinată acestora, cu scopul de a-i susține în procesul de optimizare a activității lor.

·       Funcționalitățile lansate includ opțiuni diverse de promovare, precum RADARUL Storia.ro, caredetermină dacă o proprietate de pe piața secundară este listată de mai multe agenții imobiliare.

Citește și
Putin are un plan de împărțire a Ucrainei care implică și România și i-l va propune lui Trump

·       Pachetele sunt create diferit, în funcție de nevoile agenților imobiliari, dar și de cele ale dezvoltatorilor  

Menținerea puterii de cumpărare și a cererii cumpărătorului pe piața imobiliară, în contextul în care procesul de creditare s-a scumpit foarte mult, precum și faptul că locuințele noi au parte de costuri de construcție tot mai mari, se înscriu în lista provocărilor cu care se va confrunta domeniul real-estate în anul următor. În același timp, faptul că meseria de agent imobiliar este nereglementată, iar interacțiunea cu potențialii cumpărători sau chiriași este tot mai dificilă, îngreunează foarte mult activitatea jucătorilor din industrie.

Tocmai de aceea, Storia.ro, platforma imobiliară cu cele mai multe anunțuri din piață, a demarat, de-a lungul timpului, o serie de cercetări și studii prin care a încercat să găsească soluții pentru eficientizarea activității agenților imobiliari, dar și pentru a ușura procesul de cumpărare a unei locuințe.

Potrivit unui studiu realizat anul acesta de Storia.ro, realitatea pieței agenților imobiliari din România ne arată că există o serie de probleme cu care se confruntă aceștia. În topul celor mai mari probleme semnalate de agenți se regăsesc: nereglementarea meseriei (45%), mentalitatea unora dintre proprietari sau cumpărători (33%) și lipsa educației imobiliare și financiare a românilor (25%).

Agenții imobiliari au un rol semnificativ în tot ce presupune o tranzacție imobiliară. Aceștia evaluează prețul proprietății, promovează toate atuurile imobililului în anunțuri, filtrează potențialii cumpărători/chiriași, negociază în favoarea clientului reprezentat, asigură respectarea cadrului legal în cazul tranzacției și participă la semnarea contractelor cu părțile reprezentate. În acest moment, Storia.ro le vine în întâmpinare cu funcționalități noi care fac mai simplă și eficientă etapa de listare și promovare a anunțurilor.

Conform statisticilor de pe platforma imobiliară, anunțurile promovate generează, în medie, de trei ori mai multe contactări comparativ cu anunțurile nepromovate. Din acest motiv, toate cele trei Smart Packs nou lansate includ încă de la început opțiuni diverse de promovare, opțiuni aflate în topul preferințelor agenților imobiliari, alături de o serie diversă de beneficii, create special pentru îmbunătățirea performanței anunțurilor publicate.

Beneficii și funcționalități pentru AGENȚI IMOBILIARI

RADARUL Storia.ro face parte dintre cele mai importante noi funcționalități, care folosește tehnologiile ML (Machine Learning) și AI (Artificial Intelligence) pentru a determina dacă o proprietate de pe piața secundară este listată de mai multe agenții imobiliare, arătând anunțurile duplicate atunci când sunt identificate cu peste 95% certitudine. Astfel, se pot observa numărul de vizualizări, contactări și promovări ale anunțurilor, tipul de promovări folosite, numărul lor de clienți potențiali și o comparație cu Top 3 anunțuri ale competiției cu cel mai mare trafic. În cadrul pachetului Premium, raportul RADAR este oferit zilnic, în pachetul Optimum este trimis săptămânal, iar în cel Basic, frecvența este lunară.

PLANIFICATORUL PENTRU PROMOVĂRI este o nouă funcționalitate care ajută la setarea în calendar a diverselor tipuri de promovări pentru anunțuri, în funcție de zilele în care au cele mai multe șanse să genereze contactări. Astfel se vor putea seta în avans ora și un număr de zile în care să se repete fiecare promovare, iar calendarul se va popula cu promovări în funcție de dorințele fiecărui profesionist.

Specialiștii Storia.ro au observat de-a lungul timpului că și imaginea este foarte importantă pentru agenți, astfel că le oferă tool-uri de branding suplimentare. Funcționalitatea BRANDING PRO, disponibilă în pachetele OPTIMUM și PREMIUM, afișează logo-ul agenției încă din pagina de rezultate ale unei căutări, în dreptul anunțului. Pentru toate pachetele, inclusiv BASIC, va fi activ BRANDING PLUS, care presupune afișarea logo-ului agenției în pagina de anunț.

Testele desfășurate au demonstrat că o evidențiere vizuală realizată prin adăugarea unui buton de Contact direct în partea dreaptă a anunțurilor care apar în lista de căutări mărește rata de click (CTR) cu 8%, motiv pentru care pe lista funcționalităților se află și Evidențierea anunțurilor.

Așadar, cele 3 Smart Packs pentru agențiile imobiliare includ, printre altele, promovări lunare gratuite pentru a asigura performanța; reduceri care cresc proporţional în funcţie de tipul de pachet ales; posibilitatea de a promova anunţurile direct din Storia.ro în OLX Imobiliare; acces la statistici privind performanţele competitorilor; programarea promovărilor cu ajutorul planificatorului Storia.ro; promovarea și amplificarea brandului de agenţie prin opţiuni variate.

Beneficii și funcționalități pentru DEZVOLTATORI

Planificatorul automat pentru promovări, instrumentul care evidențiază ziua de vizitare, dar și pagina de ansamblu fac parte dintre dintre cele mai importante noi funcționalități create special pentru dezvoltatorii imobiliari.

ZIUA DE VIZITARE este un nou instrument disponibil atât pentru ansambluri imobiliare, cât și pentru anunțurile de unități. Acesta permite evidențierea zilei oficiale în care se pot face vizitele, indiferent că proiectul este finalizat sau în etapa de construcție, în funcție de strategia dezvoltatorului. Marcarea vizuală, cu o etichetă portocalie integrată în poza anunțului sau a ansamblului, în pagina cu rezultatele unei căutări, îi oferă acestuia vizibilitatea necesară pentru a obține mai multe click-uri, având potențial să genereze și mai multe contactări.

PAGINA DE ANSAMBU a fost configurată pe baza unei cercetări desfășurate în rândul celor care caută să-și cumpere o proprietate imobiliară pe Storia.ro, cu scopul de a oferi o experiență optimă de navigare. Astfel, conform elementelor menționate de respondenți, cele mai vizibile elemente din pagină sunt, în această nouă versiune: galeria de poze, numele, prețul, urmate de ziua de vizitare. Galeria de imagini are un nou design, în care pozele secundare au fost mărite și rearanjate, pentru a crește vizibilitatea detaliilor pe care le conțin și pentru a facilita navigarea.

PLANIFICATORUL AUTOMAT PENTRU PROMOVĂRI distribuie singur în calendar promovările disponibile în pachet, începând de la anunțurile cele mai vechi din cadrul fiecărui ansamblu și ajungând până la cele mai noi. Noul instrument are rolul de a eficientiza alocarea și setarea diverselor promovărilor incluse. De asemenea, utilizatorii au flexibilitatea de a interveni oricând și de a modifica alocările realizate de planificatorul automat, beneficiind de timpul economisit deja pentru plasarea lor în calendar.

 Servicii de consultanță financiară și manager de cont dedicat de la KIWI Finance, companie de brokeraj de credite.

Mai multe detalii despre noile pachete Storia.ro dedicate agenților imobiliari sunt disponibile AICI, iar informații în plus despre beneficiile dezvoltatorilor pot fi găsite pe blog AICI.

 

***

Despre Storia.ro

Storia.ro e platforma de imobiliare cu cele mai multe anunțuri din piață și poate fi accesată atât de pe desktop, cât și prin aplicațiile de iOS și Android. Storia.ro și OLX Imobiliare formează cel mai mare ecosistem imobiliar din România care oferă cel mai mare conținut și cea mai mare audiență, cu scopul de a susține partenerii din real estate în obținerea celor mai bune rezultate. 

  

 

 

Articol recomandat de sport.ro
După Kosovo, încă o națională contestă victoria la masa verde a României: "A făcut apel și rămâne fermă"
După Kosovo, încă o națională contestă victoria la masa verde a României: "A făcut apel și rămâne fermă"
Citește și...
Cum să investești în imobiliare cu 50 de lei și să primești chirie. Sfaturi ilustrate de educație financiară
Cum să investești în imobiliare cu 50 de lei și să primești chirie. Sfaturi ilustrate de educație financiară

Cum să investești în imobiliare cu 50 de lei și să primști chirie, cum să ajungi la libertate financiară, cum să economisești sau ce înseamnă dobânda compusă.

Recomandări
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta

Prima ninsoare serioasă din acest sezon a provocat haos pe drumurile din țară și pe calea ferată. Cele mai mari probleme au fost pe Drumul Național 1, unde, joi înainte de răsărit, un TIR a intrat într-un parapet la Bușteni, blocând complet circulația.

BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui

BEC pentru alegerea preşedintelui României a decis înlăturarea materialelor de propagandă electorală din mediul online care îl ilustrează pe candidatul independent Călin Georgescu şi nu conţin codul de identificare al mandatarului financiar.

Ministrul Digitalizării: „Nu se pune problema desfiinţării de oficii poştale. Îi sugerez dlui director să cântărească bine”
Ministrul Digitalizării: „Nu se pune problema desfiinţării de oficii poştale. Îi sugerez dlui director să cântărească bine”

Ministrul Digitalizării, Bogdan Ivan, a afirmat că nu se pune problema desfiinţării unor oficii poştale, aşa cum anunţase directorul Poştei Române.