Serviciile ING România, Home Bank și ING Business, indisponibile aproximativ 3 ore: ”Ne cerem scuze pentru disconfort!”
Mai multe servicii ale băncii ING România au fost nefuncționale, marți seara, timp de aproximativ 3 ore, reprezentanții băncii anunțând că se lucrează la ”remedierea erorilor”.
Serviciile ING România afectate de aceste ”erori” au fost aplicațiile clienților de mobil (”Home Bank”) și de desktop (Home'Bank Web), precum și cele de business și pentru plata cu telefonul (ING Pay).
”În acest moment, accesarea platformelor ING Home’Bank si ING Business este indisponibilă. Tranzacțiile cu cardul și celelalte servicii ING sunt disponibile în parametri normali. Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației.” - se arăta într-un mesaj publicat pe site-ul ING România, marți seara, în jurul orei 18.00.
Unii utilizatori ai serviciilor ING România și-au arătat nemulțumirile pe pagina de Facebook a băncii, iar reprezentanții ING și-au cerut ”scuze pentru disconfort”.
”Intâmpinăm erori temporare in Home'Bank, se lucrează deja la remediere. Ne cerem scuze pentru disconfort!” - au fost mesajele transmise pe pagina de Facebook ING România.
Serviciile bancare au revenit la normal după aproximativ 3 ore, în jurul orei 20.30.